به این تعطیلات عادت کرده‌ایم

مظلومی: باید به صدرنشینی‌مان ادامه بدهیم/ سجاد جایی نمی‌رود

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۸:۲۸
کد خبر: ۳۳۰۰۷۴
مظلومی: باید به صدرنشینی‌مان ادامه بدهیم/ سجاد جایی نمی‌رود
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باید صدرنشینی خود را حفظ کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل پدیده اظهار داشت: خوشحالم که بار دیگر به پابوس امام هشتم آمده ایم. ما دنبال سه امتیاز بازی هستیم. تیم پدیده تیم خوبی است و فوتبال خیلی خوبی انجام می دهد. این تیم از بازیکنان خوبی برخوردار است و قابل احترام است. شرایط جدول طوری است که ما باید تلاش کنیم صدرنشینی خود را حفظ کنیم.
 
وی در ارتباط با تعطیلات لیگ ادامه داد: تعطیلات خیلی به ما خوش گذشت! ما دیگر به این تعطیلات عادت کرده ایم و معلوم است که در تعطیلاتی که نصف بازیکنان ما همراه ما نیستند چه شرایطی داریم . با این حال با تمام داشته هایی که در اختیار داشتیم تمرینات ما خوب بود. لازم است از بازیکنان ما که با جان و دل تلاش کرده اند تشکر کنم. ملی پوشان ما از دیروز به ما ملحق شدند. باید ببینیم شرایط شان چطور است و آیا می توانیم از آنها استفاده کنیم یا خیر.
 
سرمربی استقلال در ارتباط با مشکلات مالی باشگاه گفت: تمام باشگاه در تلاش است که مشکلات مالی و مسکن کرار و دیگر بازیکنان خارجی را حل کند. خیلی ها می گویند ما بیش از حد از کرار حمایت می کنیم. اما ما از نزدیک بازیکن خوب خود را می بینیم و مشکلاتش را درک می کنیم. ما به این بازیکنان احتیاج داریم البته نه فقط ایشان بلکه تمام بازیکنان ما لازم است مشکلات شان حل شود. هیات مدیره تمام تلاش خود را انجام می دهد. مساله مسکن کرار هم در هفته آینده حل می شود.
 
وی درباره وضعیت سجاد شهباززاده و بحث جدایی او از استقلال اظهار داشت: در ارتباط با شهباززاده باید بگویم بازیکن بسیار خوبی است و لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی است و به نظرم به وی دارد ظلم می شود. او از سال گذشته بازیکن تاثیرگذاری بوده است. البته رقیب هم دارد اما فکر می کنم کمی از نظر روحی لطمه خورده است. ما تا  پایان لیگ بازیکنان فعلی خود را حفظ خواهیم کرد و در پایان فصل شاید تغییرات ایجاد شود.
 
مظلومی در رابطه با غایبان استقلال در بازی با پدیده تصریح کرد: محسن کریمی، حنیف عمران زاده، کرار و فرشید اسماعیلی بازیکن امید ما در بازی حضور ندارند.اسماعیلی دماغش شکسته و با این شرایط از تیم امید او را تحویل گرفتیم.
 
وی در رابطه با شرایط تیم امید استقلال و امکان حضور بازیکنان تیم های پایه ای در تیم بزرگسالان گفت: ما روی بازیکنان امید خود کاملا نظر داریم. می خواهیم روی آنها سرمایه گذاری کنیم. الان سید حسین حسینی را در بازی با راه آهن استفاده کردیم. قصدمان این است که از تک تک نفرات امید در صورت لزوم استفاده کنیم. 
 
مظلومی در ارتباط با شرایط ورزشی مشهد گفت: مشهد همه چیز دارد و خیلی پول در مشهد وجود دارد که خرج فوتبال نمی شود. البته نه فقط مشهد بلکه خیلی از شهرهای بزرگ ما از جمله اصفهان، تبریز و ... شرایط خیلی خوبی دارند. مشهد هتل های خیلی خوبی دارد و به نظر من می توان بازی های تیم ملی را در مشهد و شهرهای دیگر برگزار کرد. اگر بازی ها در شهرستان ها برگزار شود استقبال بسیار خوبی از مسابقات تیم ملی خواهد شد.

نظر شما