افت شریفی طبیعی است

فرکی: می‌خواهیم به صدر بازگردیم/ با بازگشت نویدکیا مخالف نبودم

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۷:۴۹:۳۰
کد خبر: ۳۳۰۰۹۶
فرکی: می‌خواهیم به صدر بازگردیم/ با بازگشت نویدکیا مخالف نبودم
سرمربی تیم سپاهان گفت: من هرگز با حضور محرم مخالف نبودم و او هم به تیم بازگشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل سیاه جامگان درباره بازگشت محرم نویدکیا به تمرین سپاهان اظهار داشت: در فوتبال حاشیه حرف اول را می زند و آخرین سوال را به عنوان اولین سوال مطرح  کردید. محرم با اولین روز محرم آمد لازم است که به او خیر مقدم بگوییم. هیچ تغییری در شرایط ما رخ نداده است ما با بچه ها هستیم. من هرگز با حضور محرم مخالف نبودم و او هم به تیم بازگشت. امیدوارم او بتواند به سپاهان که اولویت هواداران است کمک کند.
 
وی پیرامون مسابقه فردای سپاهان مقابل سیاه جامگان گفت: این تیم، تیمی بسیار پرسابقه در لیگ برتر است. البته قبلا با نامی دیگر در مسابقات شرکت می کرد. تیمی قابل احترام است که بازیکنانی بسیار خوب و باتجربه در اختیار دارد. این تیم با وجود این بازیکنان می تواند برای ما مشکل ساز باشد. اما امیدوارم علی رغم مشکلات مان با پیروزی مقابل سیاه جامگان بتوانیم دوباره روند سال قبل خود را تکرار کرده و به صدر جدول بازگردیم. جا دارد تشکر کنم از کلیه بازیکنان که با روحیه بالاتر در تمرینات شرکت کردند.
 
سرمربی سپاهان درباره مصدومیت غفوری گفت: او در تهران MRIو امشب جواب MRIاو برای ما می آید. وریا در کنار او بود ولی تمرین نکرد. وی فردا در کنار ما نیست و برای هفته آینده نیز مشخص نیست که کنار ما خواهد بود یا نه.
 
وی در ارتباط با حضور بازیکنان سپاهان در تیم امید گفت: قرار بود این بازیکنان در روز بیستم به ما تحویل داده شود اما بیست و سوم به ما تحویل دادند. آنها امروز بعدازظهر به اصفهان رسیدند یعنی کمتر از 24 ساعت قبل از مسابقه در اختیار ما گذاشتند که با این اوصاف نمی شود از آنها استفاده کرد. باید طوری برنامه ریزی کنند که باشگاه ها هم طبق برنامه ریزی آنها جلو روند نه اینکه عقب و جلو کنند.
 
فرکی درباره مهدی شریفی که در هفته های اخیر در لیگ نتوانسته گل بزند گفت: مهدی شریفی در چند نوبت به تیم ملی دعوت شد و  حتی از نظر پاسپورت و ویزا چند مسیر اصفهان به تهران هم رفت و حتی به امارات رفت و  حتی زمانی که به تیم ملی دعوت شد آنچنان این بازیکن را تحویل نگرفتند. اگر این عوامل را در کنار هم بگذاریم بازیکن در مقاطعی از زمان دچار افت می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز