شش سال به زندگی من لطمه زدند

کاظمی: فریادم زیر خاک است/ به علیپور باج نمی‌دهم

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۱:۱۰
کد خبر: ۳۳۰۰۹۸
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: به این آقا باج نخواهم داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از هر چیز ماه محرم و درگذشت هادی نوروزی را تسلیت می گویم. خوشحالم اسطوره فوتبال سپاهان به این تیم برگشت. نویدکیا بزرگ مرد فوتبال است و من در کنار این بازیکن بودم. از نظر من نویدکیا بازیکن قابل احترام و بزرگی است. از زمان حضورم در اصفهان هواداران سپاهان به من لطف داشتند.
 
وی ادامه داد: حدود یک هفته آمدم کنار سیاه جامگان مشهد که تیم جوانی است دارم کار می کنم که این تیم را هزینه شخصی دارد ساپورت می کند و این شخص از جیب شخصی خرج کرد.
 
سرمربی سیاه جامگان درباره اینکه  کارت مربیگری او صادر نشده بود گفت: متاسفانه از جامعه فوتبال و کمیته اخلاقی مشکلی ندارم. من از شخص علیپور ناراحتم آدمی است که 5 روز کارتم صادر شده بوده ولی او خود را در سازمان لیگ آفتابی نکرد.
 
وی ادامه داد: از آوردن اسمش اکراه دارم من حرفم را می زنم و به این آقا باج نخواهم داد. فریادمان زیر خاک است زیر آب نیست من چندین بار خواستم با این آقا در برنامه تلویزیون مناظره کنم ولی چنین نشده است. این آقا اینقدر پرونده دارد که از کمیته مجلس دارند بررسی می کند. این آقا زنگ زده به مدیرعامل تیم هایی که من در آن ها بودم و گفته کاظمی مشکل اطلاعاتی دارد! علیپور حتی به سیاه جامگان زنگ زده که این مربی را نگذارید من مربی می آورم ولی گفتند ما همین مربی را می خواهیم.
 
سرمربی سیاه جامگان خاطرنشان کرد: علیپور آدم سلطه پذیری است. است شش سال به زندگی من لطمه زد. او تنها نبود و با  عزیزمحمدی بوده که این بلاها را سر من آورد. من عکسی از صدام و طناب دار در اینستاگرام خودم منتشر کردم و  زیرش نوشتم آقای علیپور و آقای عزیزمحمدی عاقبت ظلم همین است. 
 
کاظمی درباره اینکه آیا نگران شکایت علیپور نیست گفت: من اینها را گفتم که از من شکایت کنند. ترسی ندارم و به این آقا باج نمی دهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز