دایی همیشه استادم باقی می‌ماند

طارمی: باور نبود نوروزی سخت است/ هواداران به خاطر هادی می‌آیند

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۷:۰۸
کد خبر: ۳۳۰۰۹۹
طارمی: باور نبود نوروزی سخت است/ هواداران به خاطر هادی می‌آیند
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دایی برگردن او حق زیادی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهاجم ملی پوش پرسپولیس باور ندارد که کاپیتان تیمش دیگر در بین ما نیست و رخت سفر ابدی بر بسته و کوچ کرده است. مهدی طارمی در گفتگو با سایت رسمی اش پاسخگوی سوالاتی در آستانه بازی با صبای قم بود:
 
*از افتتاح سایت رسمی تان شروع کنیم. چه شد که به فکر افتتاح سایت افتادید؟
 
رسانه امروز یک واقعیت انکارناپذیر در همه جوامع است و من هم با مشورت دوستانم از مدت ها قبل به فکر راه اندازی یک سایت رسمی بودم تا از این طریق با هواداران عزیز در ارتباط باشم. موضوع مهمی که وجود دارد این است که ما فوتبالیست ها آموزش خاصی در خصوص چگونگی ارتباطات رسانه ای نمی بینیم و اکثر حواشی که برایمان ایجاد می شود ناشی از همین عدم شناخت از ارتباطات رسانه ای است. کسی را مقصر نمی دانم و خودم را در این نوع اتفاقات مقصر تنها می دانم، اما با داشتن سایت رسمی شخصی دیگر نگران این مسائل نیستم و روابط و رفتارهای رسانه ای خودم را بهتر می توانم مدیریت کنم. البته این سایت در اول راه است و هنوز کار زیادی دارد که دوستانم مشغول تکمیل آن هستند.
 
*بازی در عمان و سپس دیدار با ژاپن که در ترکیب اصلی نبودید. از این دو بازی بگویید.
 
در بازی با عمان نتوانستیم همانی باشیم که انتظار می رفت. خودم هم از عملکرد خودم راضی نبودم. در مصاف با ژاپن سرمربی تیم تصمیم گرفت من نیمکت نشین باشم و به تشخیص و تصمیم او احترام می گذارم. این بازی بازی خوبی بود که سطح کار ما در قیاس با تیم های مطرح آسیا را نشان داد.
 
*در نبود شما در ایران ضایعه ای تلخ برای فوتبال رخ داد. کوچ ابدی هادی نوروزی.
 
اتفاقی باور نکردنی بود. باور اینکه بپذیریم هادی دیگر در بین ما نیست باوری سخت و ناممکن است. هر لحظه که می گذرد درد نبود هادی بیشتر آزارمان می دهد و هر ثانیه که به همسر و فرزندانش فکر می کنم آتش می گیرم. اینکه هادی برای همیشه رفته را نمی شود باور کرد.
 
*این هفته با صبا بازی دارید. مصاف با تیم علی دایی.
 
علی دایی حق زیادی گردن من دارد. او همیشه استاد من است و درس پس دادن مقابل او کار دشواری است. تیم های دایی فوتبال هجومی بازی می کنند و صبا هم تیمی است که خوب می جنگد و خوب خلق موقعیت می کند. باید با تمام قوا در این دیدار به میدان برویم تا با سه امتیازی که کسب می کنیم روح هادی را شاد کنیم.
 
*پنالتی زن اول این دیدار برای تیم شما کیست؟
 
این را سرمربی تشخیص می دهد.مهم این است که توپ به تور برسد و ما برنده باشیم. به مسائلی غیر از این فکر نمی کنم.
 
*فکر می کنی چه استقبالی از این دیدار شود؟
 

به نظرم هواداران به خاطر هادی می آیند تا روز خوب و بزرگی را رقم بزنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز