فاصله کوتاه بین مسابقات بهتر از تعطیلی است

ویسی: نتیجه مساوی منصفانه بود

۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۸:۳۷:۰۶
کد خبر: ۳۳۰۱۰۴
ویسی: نتیجه مساوی منصفانه بود
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: متاسفانه دو امتیاز خانگی را از دست دادیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: بازی تحت تاثیر وقفه لیگ برتر بود. شرایط سختی بود. هر دو تیم از شرایط مسابقه به دور بودند اما برای پیروزی تلاش کردند. فکر می کنم نتیجه مساوی منصفانه بود. هر دو تیم موقعیت های کمی داشتند. بازی در وسط زمین بود و زیاد جالب نبود. متاسفانه دو امتیاز خانگی را از دست دادیم.
 
وی ادامه داد: در مدتی که تعطیلات بود، تیم های حریف ما تیم های استان بودند و در حد ملوان نبودند. در آن بازی ها 5 بازیکن امید را هم می آوریم اما آیا آنها جزو تیم اصلی ما هستند؟اصلا ربطی ندارد. نوع زمین هم در این مسابقه ما را اذیت کرد. با سرعت بالا نمی شد در این زمین جلو رفت. بازیکنان ما پا به توپ هستند و بالای 10 بار خواستند پا به توپ شوند اما این اتفاق رخ نداد. با این وجود این ها بهانه ای نیست. من می گویم که تیم ما خوب بازی نکرد.
 
ویسی افزود: فاصله کوتاه بین مسابقات بهتر از تعطیلی است. در اروپا هم بارسلونا شنبه بازی می کند و چهارشنبه در لیگ قهرمانان به میدان می رود و دوباره یکشنبه بازی می کند.این فاصله کوتاه بهتر از تعطیلی مسابقات است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز