انتخابی تیم ملی جوجیتسو

نفرات برتر مشخص شدند

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۰:۱۴:۰۰
کد خبر: ۳۳۰۱۸۱
نفرات برتر مشخص شدند
مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در این دوره از رقابت ها 100 نفر شرکت کننده در قالب 10 تیم از استانهای اصفهان، اردبیل، البرز، تهران، گیلان، مازندران، سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویر احمد، کرمان و کرمانشاه حضور داشتند.

محمود رشیدی رییس فدراسیون ورزش های رزمی خاطر نشان کرد: مسابقات برگزار شده شاکله اصلی تیم های ملی جوجیتسو کشور را مشخص کرد و تیم منتخب همان تیمی خواهد بود که تا پایان سال 2016 میلادی به تمامی رویدادهایی که فدراسیون تشخیص دهد، اعزام خواهند شد.

سیدنوشا باقری سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های رزمی و مسئول برگزاری مسابقات اذعان کرد: این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی جوجیتسو با توجه به برگزاری دوره تئوری و عملی یکسان سازی قوانین داوری جوجیتسو در روز قبل در سلامت کامل و به دور از حاشیه برگزار گردید.

حسین عابدی مدیر سازمان تیم های ملی نیز افزود: مسابقات در سطح فنی بالایی برگزار شد و تقابل چهره های جوان و جویای نام برابر ملی پوشان و قهرمانان جهانی و آسیایی جذابیت بازی ها را دو چندان کرد. نفرات جامانده از این رقابتها نیز با نظر کادر فنی به این نفرات اضافه خواهند شد و نفرات اصلی تیم پس از چند دوره ریزش درون اردویی مشخص خواهند شد.

 

نتیجه انفرادی مسابقات:

وزن 56-؛ مهیار کاملی لنگرودی

وزن 62-؛ بیژن برهان زهی

وزن 69-؛ پیمان وظیفه شناس

وزن 77-؛ محمد راحت طلب

وزن 85-؛ سعید زرآئینه

وزن 94-؛ غلامحسین دواتگر

وزن 94+؛ سلیم جوکار

 

نتیجه کاتای تیمی:

تیم اول: استان مازندران

تیم دوم: استان اصفهان

تیم سوم: استان سیستان و بلوچستان

نظر شما