اردوی تیم ملی گلف در مجموعه ورزشی انقلاب

گلفبازان برتر در اردو

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۱:۴۸:۰۰
کد خبر: ۳۳۰۲۱۴
گلفبازان برتر در اردو
دومین مرحله اردوی آماده سازی کشور آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا تیم ملی گلف ایران جهت حضور در رقابت های آسیا پاسفیک از شنبه 25 مهر ماه دومین مرحله اردوی آماده سازی و تمرینی خود را جهت حضور در این مسابقات شروع می‌کند.

این اردو با حضور سجاد کرم پور، منوچهر نصیری، حسن کریمیان،نفرات اعزامی به مسابقات آسیا_ پاسفیک با هدایت و مربیگری علیجمعه قلی زاده از پیش کسوتان گلف کشور برگزار می‌شود.

تیم ملی گلف ایران مرکب از 4 بازیکن در بیست و هفتمین دوره مسابقات گلف آسیا-اقیانوسیه حضور پیدا می‌کند. همچنین علی خزان بیک لژیونر کشورمان از آلمان به تیم ملی کشورمان می پیوندد.

این دوره از مسابقات بمدت چهار روز از تاریخ 20 اکتبر 2015 برابر با 30 مهرماه در زمین گلف شهر ابوظبی آغاز و پس از دو دور تمرین رسمی، مسابقات طی چهار دور انجام خواهد شد که متعاقب آن، سه امتیاز برتر هر تیم به عنوان امتیاز تیمی و ملاک تعیین رده بندی هر کشور در نظرگرفته می شود.

تیم ملی گلف ایران در دور قبلی این رقابتها در سال 2013 که به میزبانی کشور تایلند و در شهر چیانگ رای انجام گردید موفق شد پس از 10 سال 6 پله در رنکینگ آسیایی صعود کند که این مهم با نمایش تحسین برانگیز حسن کریمیان، کاپیتان پرتجربه تیم ملی گلف و لژیونرهای ایرانی تحقق یافت.

این دوره از مسابقات به میزبانی کشور امارات و در شهر ابوظبی برگزار خواهد شد. مسابقات گلف آسیا-اقیانوسیه با عنوان نومورا کاپ هر دو سال یک بار به میزبانی کشورهای حوزه آسیا و اقیانوسیه انجام می پذیرد که اکثریت کشورهای عضو کنفدراسیون گلف آسیا-پاسیفیک (قریب به 25 کشور) در این رویداد بطور فعال شرکت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز