مهاجری: رحمتی نگذاشت گلهای بیشتری بزنیم/ به یک امتیاز راضی نبودیم

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۹:۲۱
کد خبر: ۳۳۰۳۰۲
مهاجری: رحمتی نگذاشت گلهای بیشتری بزنیم/ به یک امتیاز راضی نبودیم
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: قطعا شرایط بردن را داشتیم و به یک امتیاز راضی نبودیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رضا مهاجری درنشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: به عنوان مسئول فنی امیدوارم از فوتبالی که دیدید راضی باشید. ما فوتبال با کیفیتی بازی کردیم اما روی یک غفلت گل به خودی خوردیم و چندین و چند بار صاحب موقعیت گلزنی شدیم اما عملکرد خوب رحمتی ما را از رسیدن به گل دوم و سوم محروم کرد.

وی افزود:خدا را شکر از همان جایی که پیش بینی کرده بودیم توانستیم بارها و بارها صاحب موقعیت گلزنی شویم. وقتی تعویض اجباری کردیم خمیسی تعویض شد. مرادمند 20 روز همراه ما نبود و همراه تیم امید بود او از برترین‌های پدیده بود اما کیفیت فوتبالش افت کرده بود.

وی ادامه داد:  باشگاه‌ها با تیم‌های ملی باید همکاری کنند و استقلال هم دو سه بازیکن در تیم ملی داشت و این شرایط طبیعی فوتبال است و چون چند بازیکنش در تیم ملی بوده نمی‌توان گفت شرایط طبیعی نبوده است.

سرمربی پدیده درباره اعتراض مظلومی به قضاوت مسابقه بیان داشت: من می‌گویم کار کار کار، بازیکنان ما با این توان خود فوق العاده کار می‌کنند. در فهرست‌مان دو جای خالی داریم اما نتوانسته‌ایم این دو جای خالی را پر کنیم. در مورد داوری هم باید مسئولان صحبت کنند و من حرف نمی‌زنم  اما در دقیقه 83 ببینید چه بلایی سر پروهیچ ما آوردند و یک پنالتی صدرصد را نگرفتند. وقتی بازیکن کارت زرد می‌گیرد شجاعتش را از دست می‌دهد. ضمن احترام به داوری باید بگویم که ما از اشتباه داوری ضرر کردیم نه استقلال. اصلا به یک امتیاز بازی راضی نبودیم.

مهاجری افزود: تغییر سیستم دادیم به دنبال دفاعی بازی کردن نبودیم می‌خواستیم با عباسیان که انرژیک‌تر است جناح راست استقلال را کنترل کنیم. در همان یک ربع آخر مسابقه چقدر موقعیت گلزنی داشتیم. قطعا شرایط بردن را داشتیم و به یک امتیاز راضی نبودیم و دیدید که رحمتی چطور توپ را از کنج دروازه استقلال بیرون کشید. 

نظر شما