برابر سپاهان اعتماد به نفس نداشتیم

کاظمی: برخی از سلطه‌گران فوتبال جذبه ندارند!/ هر تیمی ۴ – ۵ عنایتی داشته باشد، مدعی خواهد بود

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۴:۲۳
کد خبر: ۳۳۰۳۲۸
کاظمی: برخی از سلطه‌گران فوتبال جذبه ندارند!/ هر تیمی ۴ – ۵ عنایتی داشته باشد، مدعی خواهد بود
سرمربی سیاه جامگان گفت‌: متاسفانه در فوتبال کشور ما جای هر کس به درستی مشخص نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در رقابت های هفته هشتم لیگ برتر سپاهان در خانه برابر سیاه جامگان با تساوی 1-1 متوقف شد.

فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان پس از تساوی خارج از خانه مقابل سپاهان اظهار کرد: امروز خیلی بد بازی کردیم و به شدت به مشکل خوردیم چرا که اعتماد به نفس نداشتیم و تیم سپاهان هم 25 دقیقه آخر بازی را کلا در زمین ما بازی می‌کرد و خیلی شانس آوردیم که از این تیم شکست نخوردیم.

سرمربی تیم سیاه جامگان ادامه داد: ما از لحاظ بازیکن در حال حاضر هیچ مشکلی نداریم و من فکر می‌کنم همین بازیکنان اگر بتوانند اعتماد به نفس داشته باشند و تیم‌های مقابل‌شان را بزرگتر از خودشان نبینند قطعا یکی از بهترین نتایج را می‌گیریم.

وی ادامه داد: امروز رضا عنایتی نشان داد که بازی خوب انجام دادن به شناسنامه هیچ ربطی ندارد عنایتی با این سن و سال مثل یک فرمانده در زمین عمل می‌کند و در لحظه هم حمله می‌کند و هم به دفاع می‌پردازد. هر تیمی 4 – 5 عنایتی داشته باشد، قطعا یکی از تیم‌های مدعی خواهد بود.

کاظمی ادامه داد: همه جای دنیا سرمربی در مستطیل سبز حرف اول و آخر را می‌زند. عده‌ای مسئول اسپانسر و عده‌ای قسمت تدارکات را در دست دارند اما متاسفانه در ایران همه چیز عوض شده. مدیرعامل تیم می‌چیند، در تدارکات شرکت می‌کند، چگونگی حرکت بازیکنان را تنظیم می‌کند و مدام در رختکن سرک می‌کشد. من مربی‌ای نیستم که پس از 30 سال بگذارم کسی در رختکن بخواهد به من دستور بدهد. در این فوتبال ما یک عده سلطه‌گر که جذبه ندارند، می‌خواهند کار را به دست بگیرند این در حالی است که کسی که می‌خواهد سلطه‌گری کند یا ادای سلطه‌گری را دربیاورد حداقل باید مقداری جذبه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز