بازی با نفت، ضعیف‌ترین نمایش ما در این فصل بود

کمالوند: کی‌روش دانشمند یک کلاس توجیهی برای ما بگذارد!/ فریادهای ما به جایی نمی‌رسد

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۲۰:۳۷:۳۹
کد خبر: ۳۳۰۳۳۰
کمالوند: کی‌روش دانشمند یک کلاس توجیهی برای ما بگذارد!/ فریادهای ما به جایی نمی‌رسد
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: دلیل ضعف ما تعطیلی‌های پیاپی لیگ است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در رقابت های هفته هشتم لیگ برتر گسترش فولاد در خانه نفت را با تساوی 1-1 متوقف کرد.

فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد در نشست خبری پس از بازی با نفت تهران اظهار کرد: متاسفانه وقفه‌ای که در لیگ به وجود آمد، باعث شد که دو تیم از شرایط آرمانی دور باشند و این موضوع در تیم ما مشهودتر بود. این بازی ضعیف‌ترین نمایش ما در لیگ پانزدهم بود و دلیل آن تعطیلی‌های پیاپی لیگ است. دیروز هم این بازی را پیش‌بینی کرده بودم. آقای کی‌روش فوتبال ما را کاملا تحت تاثیر قرار داده و خودش به تنهایی برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرد و فریادهای ما به جایی نمی‌رسد. این تعطیلی‌ها باعث مصدومیت‌های زیادی در بین بازیکنان می‌شود و در این بازی‌ هم دفاع وسط تیم نفت مصدوم شد و من مطمئنم وضع از این هم بدتر می‌شود.

کمالوند ادامه داد: امروز هم از نتیجه و هم از کیفیت کار بازیکنانم راضی نیستم و باز هم می‌گویم تنها دلیل آن تعطیلی‌های مکرر لیگ است و باید فکری در این خصوص اندیشیده شود چرا که با این وضع این لیگ هیچ کمکی به حال فوتبال ما نخواهد کرد. من از آقای کی‌روش درخواست می‌کنم بعد از این 4 بازی یک تعطیلی 20 روزه هم به ما بدهند که با خانواده به مسافرت برویم زیرا با این وضع نمی‌شود تمرین کرد و اگر مسافرت برویم، شاید فوتبال‌مان پیشرفت کند.

سرمربی گسترش فولاد تصریح کرد: آقای کی‌روش چون دانشمند است یک کلاس توجیهی برای ما بگذارد تا فکری به حال فوتبال‌مان بکنیم و با این وضع راه به جایی نخواهیم برد.

 

نظر شما