شکست‌های فولاد حکایت خاصی دارد

اسکوچیچ: اطراف فولاد انرژی منفی وجود دارد/ من اعتقادی به سقوط فولاد ندارم

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۵:۲۵
کد خبر: ۳۳۰۳۳۴
اسکوچیچ: اطراف فولاد انرژی منفی وجود دارد/ من اعتقادی به سقوط فولاد ندارم
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: هیچ کسی حاضر نیست به فولاد بیاید.

به گزارش به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه رقابت های هفته هشتم تراکتور در اهواز موفق شد 2-1 فولاد را شکست دهد.

دراگان اسکوویچ سرمربی فولاد در نشست خبری پس از دیدار با تراکتورسازی اظهار کرد: در مورد بازی فقط این را می‌گویم که خوب بازی کردیم اما امتیازی نگرفتیم و این خیلی بد است که میزبان در خانه بدون امتیاز به خانه برود.

وی ادامه داد:‌امروز ما تراکتورسازی را احیا کردیم و در حقیقت باید بگویم امروز در ور زشگاه غدیر فولاد مقابل فولاد بازی می‌کرد چرا که تاثیرگذارترین بازیکنان فولاد در ترکیب تراکتور مقابل ما حضور داشتند.

وی بیان کرد: امروز تراکتورسازی تیم خوبی نبود اما ما هم بد عمل کردیم. من اعتقادی به سقوط فولاد ندارم. باید برای بهتر شدن تلاش کنیم به شرطی که وضعیت اطراف باشگاه سر و سامان پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: شکست‌های ما حکایت خاصی دارد. خیلی بد می‌بازیم و نمی‌توانم توجیه کنم. کادرفنی به بازیکنان انرژی مثبت می‌دهد و تیم را مهیا می‌کند اما در اطراف تیم انرژی منفی وجود دارد که باید فکری به حال آن شود. من مربی فنی تیم هستم و نمی‌توانم در امور مدیریتی باشگاه دخالتی کنم.

اسکوویچ درباره ضربه پنالتی که به ضرر فولاد اعلام شد، گفت: من آقای قهرمانی را خیلی دوست دارم و به نوع قضاوتش اعتقاد داشته و دارم اما در گرفتن پنالتی به سود تراکتور کمی عجولانه عمل کرد. ما شاهد بودیم امروز بازیکنان دو تیم به قصد کشت همدیگر را می‌زدند و آقای داور به راحتی از این برخوردها می‌گذشت اما یک حرکت بازیکن ما ناگهان پنالتی اعلام شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد بیان کرد: ما گلزن خوب نداریم و تاکنون هم موفق نشده‌ایم کسی را جذب کنیم چرا که هیچ کسی حاضر نیست به فولاد بیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز