متاسفانه شانس کافی نداشتیم

برانکو: بازی روی یک دروازه می‌چرخید/ تلاش می‌کنیم که برای قهرمانی بجنگیم

۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۲۱:۰۹:۴۶
کد خبر: ۳۳۰۳۳۷
برانکو: بازی روی یک دروازه می‌چرخید/ تلاش می‌کنیم که برای قهرمانی بجنگیم
سرمربی پرسپولیس گفت: شاید صبا عادت کرده حداکثر کمک را از داور داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در آخرین بازی هفته هشتم لیگ برتر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با تساوی 1-1 برابر صبا متوقف شد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل صبا اظهار کرد:در چنین فضایی که پر از احساس بود، می‌دانستیم بازی بسیار سختی در انتظارمان است. حتی همان طور که دیروز در کنفرانس خبری گفتم شاید این بازی کلیدی‌ترین بازی فصل‌مان باشد و با تمام قلب‌مان به دنبال پیروزی هستیم این را می‌دانستم اما متاسفم که نتوانستم با پیروزی خوشحال شویم و نتوانستیم این برد را به کاپیتان فقید‌مان تقدیم کنیم.

وی افزود: من اصلا نمی‌توانم ایرادی از بازیکنانم بگیرم و آن‌ها واقعا تمام نیرویشان را در زمین گذاشتند. تا آخرین دقیقه و تا آخرین ثانیه اعتقاد به برد داشتند اما متاسفانه شانس کافی هم نداشتیم. فرصت‌های متعددی را از دست دادیم و عملا می‌توانم بگویم روی یک دروازه بازی می‌چرخید اما تمرکز و شانس به اندازه کافی با ما نبود تا این موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم. می‌دانستیم که بازی سختی داریم چون امروز بدون 5 بازیکن اصلی‌مان بازی می‌کردیم و همین طور بدون فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه که محروم هستند و مایکل اومانیا و حاتمی که مصدوم هستند و همین طور بدون هادی نوروزی مرحوم. می‌توانم به بازیکنانم به خاطر توانی که گذاشتند تبریک بگویم.

برانکو درباره اینکه این شرایط ناراحت کننده و احساسی تا چه زمانی ادامه دارد گفت: این اولین بازی بعد از این اتفاق غم‌انگیز بود و نمی‌شود در موردش نظر داد. بازیکنان امروز هر کاری که خواستیم کردند و توان‌شان را گذاشتند. به آن‌ها گفته بودم که تنها داروی ما کار است و کار.

او درباره اینکه محرومیت‌ها، مصدومیت‌ها و ناداوری‌ها و تعطیلات لیگ و فوت مرحوم نوروزی عواملی است که زحمات کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس کمتر به نتیجه برسد، گفت: طبیعی است که ما هر بازی چه خانگی چه بیرون از خانه برای برد می‌رویم. تا به حال حوادث و عوامل سختی را پشت سر گذاشتیم و در کنار تمام آن موارد که گفتید 6 بازیکن ما هم در تیم ملی بودند. خالقی‌فر مصدوم بود، بابک حاتمی و اومانیا نیز مصدوم بودند. بنده قبلا هم عرض کردم بعد از هر برنامه تیم ملی زمان لازم است که این بازیکنان با تیم هماهنگ شوند. طبیعی است که ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که هرچه زودتر به شرایطی برسیم که موفقیت ما را تضمین کند. امروز هم معتقدم که کیفیت، توانایی و قدرت‌مان را در این بازی نشان دادیم. باز هم می‌گویم بازی در مقابل تیمی که کاملا تدافعی بازی می‌کند و خشن بازی می‌کند، ساده نیست. دو توپ ما به تیر دروازه خورد اما توپ حریف آمد و به دروازه رفت.

او درباره اینکه به عنوان یک مربی باتجربه چه راهکاری دارد تا بازیکنان ملی‌پوش بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی تا این حد دگرگون نشوند، گفت: البته این فقط مشکل پرسپولیس نیست. تمام تیم‌های دنیا که بازیکنان‌شان در تیم ملی حضور دارند و آن‌ها به اردوها و مسابقه‌های تیم ملی می‌روند، زمانی که این بازیکنان به باشگاه‌های خودشان برمی‌گردند مشکل دارند. به خاطر اینکه برنامه‌ها با هم متفاوت است. برنامه تیم ملی و برنامه باشگاهی با هم متفاوت است. 20 روز از 25 – 26 بازیکن فقط 11 نفر بازی می‌کنند و طبیعی است که آن‌ها که بازی نمی‌کنند افت می‌کنند و برنامه تمرین‌هایشان با ما متفاوت است. متاسفانه این گونه است و کاری نمی شود کرد و تغییری نمی‌شود، داد.

وی درباره صحبت‌های علی دایی درباره درآوردن بازی گفت: من باید اعتراف کنم که از این صحبت‌ها غافلگیر شدم. اگر داور می‌خواست کمک کند همان نیمه اول روی طارمی پنالتی می‌گرفت. شاید یک اوت را نگرفته باشد. من روی داوری معمولا نظر نمی‌دهم و حرفی واقعا ندارم. شاید صبا عادت کرده حداکثر کمک را از داور داشته باشد و به این خاطر اعتراض کردند.

سرمربی پرسپولیس درباره امید قهرمانی تیمش نیز گفت: ما همان زمان که یک امتیاز هم در لیگ داشتیم به قهرمانی امید داشتیم. تلاش می‌کنیم که برای قهرمانی بجنگیم. طبیعی است که یک عقب‌افتادگی‌هایی در کارمان داریم اما لیگ همچنان ادامه دارد و طولانی است و بالا و پایین شدن خیلی از تیم‌ها را پیش‌رو خواهیم داشت اما امیدوارم که ما در ادامه خیلی بازی‌های بدی نداشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز