هفته نهم بوندسلیگا

تیمی جلودار بایرن نیست

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۰:۴۹
کد خبر: ۳۳۰۷۱۳
تیمی جلودار بایرن نیست
تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و شالکه توانستند حریفان‌شان را در هفته نهم بوندسلیگا شکست دهند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته نهم رقابت‌های بوندسلیگا عصر امروز با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ که تمام 8 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته توانست وردربرمن را در ورزشگاه ورز اشتادیون با یک گل شکست دهد تا روند بردهای خودش را ادامه دهد. تنها گل این بازی را توماس مولر در نیمه نخست به ثمر رساند تا بار دیگر شم بالای گلزنی خود را نشان دهد. بایرن مونیخ با این برد موقعیتش را در صدر جدول تثبیت کرد.
 
وولفسبورگ نایب قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا در خانه با نتیجه پرگل 4 بر 2 توانست هوفنهایم را شکست دهد. مکس کروز پدیده فوتبال آلمان در این دیدار هت تریک کرد و سه بار توانست گلزنی کند. دیگر گل گرگ‌ها را باس دوست هلندی به ثمر رساند تا یک پیروزی پرگل برای شاگردان هکینگ ثبت شود.
 
همچنین دیدار شالکه و هرتابرلین نیز که تا اواخر مسابقه با تساوی یک بر یک در جریان بود با برتری 2 بر یک شالکه میزبان به پایان رسید.
 
بایر لورکوزن نیز در شمال آلمان برابر هامبورگ به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در آخرین دیدار آگسبورگ در خانه با دو گل برابر تیم تازه صعود کرده دارمشتات شکست خورد.
 
در جدول رده‌بندی بوندسلیگا بایرن مونیخ با 27 امتیاز از 9 دیدار صدرنشین است و تیم‌های دورتموند و شالکه در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز