هفته نخست لیگ برتر والیبال؛

پذیرایی قهرمان از آلومینیوم/ جدال حساس شهرداری و بانک سرمایه در ارومیه

۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۴:۱۶
کد خبر: ۳۳۱۲۶۹
هفته نخست بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال چهارشنبه هفته جاری با شش دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته نخست دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره 200 شهید والیبال، روز چهارشنبه با شش دیدار در شهرهای تهران، ارومیه، اردکان، گنبد، آمل و تبریز پیگیری خواهد شد.

تیم والیبال پیکان تهران قهرمان فصل گذشته در نخستین هفته میزبان آلومینیوم المهدی هرمزگان در خانه والیبال خواهد بود. شاگردان پیمان اکبری در حالی لیگ برتر را آغاز می کنند که روز شنبه برای حضور در قهرمانی باشگاه های جهان راهی برزیل خواهند شد و دیدار با نماینده هرمزگان برای این تیم حکم دیدار تدارکاتی نیز دارد.

سالن غدیر شهر ارومیه شاهد حساس ترین جدال این هفته خواهد بود که دو تیم شهرداری ارومیه و بانک سرمایه به مصاف یکدیگر می روند. بانک سرمایه تیمی است که نخستین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کند و هدایت آن را مصطفی کارخانه یکی از مربیان با تجربه ایران بر عهده دارد.

از سوی دیگر تیم شهرداری ارومیه که نایب قهرمان فصل قبل نیز است، در دیدار خانگی و برابر شش هزار تماشاگر ارومیه ای در اندیشه کسب پیروزی است تا لیگ برتر را با برد آغاز کرده باشد.

دو تیم شهرداری ارومیه و بانک سرمایه چند ملی پوش در تیم خود دارند که رقابت آنان نیز دیدنی خواهد بود. حساسیت این دیدار به گونه ای است که سازمان لیگ دو ناظر (محمود حداد و یونس حسن زاده) برای این مسابقه در نظر گرفته است.

تیم آرمان اردکان که از دسته یک به لیگ برتر صعود کرده است در هفته نخست لیگ برتر امسال به مصاف متین صالحین ورامین خواهد رفت. هدایت تیم متین را محمد ترکاشوند بر عهده دارد و برخی بازیکنان این تیم ملی پوشان سابق تیم ملی هستند.

تیم والیبال جواهری گنبد نیز که هفته گذشته حضورش در لیگ برتر قطعی شد، در هفته نخست رقابت های امسال میزبان ثامن الحجج خراسان در سالن المپیک گنبد خواهد بود. مشهدی ها با جبار قوچان نژاد به عنوان سرمربی به گنبد می روند تا پس از یکسال دوری این مربی از نماینده خراسان، دوباره هدایت تیم مشهد در لیگ برتر را بر عهده داشته باشد.

تیم والیبال کاله مازندران پس از یک سال حضور در لیگ دسته یک، امسال دوباره با هدایت بهروز عطایی سرمربی کهنه کار خود به لیگ برتر والیبال آمده است و در نخستین هفته این رقابت ها در آمل میزبان گوهر کویر زاهدان است. تیم گوهر کویر زاهدان نیز هفته پیش حضورش در لیگ برتر قطعی شد و هنوز میزان آمادگی این تیم برای حضور در لیگ برتر از نظر کارشناسان مشخص نیست.

سالن شهید اقدمی تبریز میزبان آخرین مسابقه هفته نخست لیگ برتر والیبال است که دو تیم شهرداری تبریز و سایپا تهران به مصاف یکدیگر می روند. نارنجی پوشان در هفته نخست مهمان هستند و باید برای پیروزی تلاش دو چندان داشته باشند. این دیدار نیز دو ناظر دارد که یگانه مجد و پورکاشیان این مسئولیت را بر عهده دارند.

برنامه کامل هفته نخست لیگ برتر والیبال که ساعت 17 آغاز می شود، به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال: پیکان تهران – آلومینیوم المهدی هرمزگان

ارومیه، سالن غدیر: شهرداری ارومیه – بانک سرمایه

اردکان، سالن آیت الله خاتمی: آرمان اردکان – متین صالحین ورامین

گنبد، سالن المپیک: جواهری گنبد – ثامن الحجج خراسان

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص): کاله مازندران – گوهر کویر زاهدان

تبریز، سالن شهید اقدمی: شهرداری تبریز – سایپا تهران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز