خوشحالم مشکل خاکپور برطرف شد

تاج: طلب نوروزی را از سازمان لیگ می‌دهیم

۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۲:۴۹:۲۴
کد خبر: ۳۳۱۳۲۵
تاج: طلب نوروزی را از سازمان لیگ می‌دهیم
رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: من به دریافت مطالبات بسیار خوشبینم و مطمئن هستم که این امر به زودی محقق خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه در جلسه امروز مشکلات خاکپور حل شده گفت: او در تیم امید خواهد ماند و با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

مهدی تاج در حاشیه جلسه صبح امروز با سرمربی تیم امید با بیان این مطلب افزود: خوشحالم از اینکه مشکل محمد خاکپور حل شد و او با قدرت به کارش ادامه خواهد داد. خوشبختانه هیچ مشکلی وجود نداشت و یکسری سوء‌تفاهمات بود که با این گفتگو همه آنها برطرف شد.

رئیس سازمان لیگ در خصوص حضور کارلوس کی‌روش نیز گفت: سرمربی تیم ملی امروز جلسه‌ای را با رئیس فدراسیون فوتبال برگزار خواهد کرد تا برنامه‌های آتی خود را جهت اردوهای تیم ملی و دیدارهای مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا مشخص کند.

وی در پاسخ به این سئوال که یکی از مربیان گفته است کاش سرمربی تیم ملی از جوانان بیشتری استفاده کند، خاطرنشان کرد: کی‌روش در این مدت از بازیکنان جوان بسیاری استفاده کرده و آنها نیز توانستند اعتماد او را جلب کرده، اما دیگر نمی‌شود از تیم‌های جوانان و نوجوانان در تیم ملی استفاده کرد. این بازیکنان باید در رده‌های خود پخته و آبدیده شوند تا بتوانند در آینده به تیم ملی کمک کنند.

تاج در پاسخ به این سئوال که یکی از مربیان گفته است کاش می‌شد یک تیم متشکل از جوانان و نوجوانان را به همراه دیگر تیم‌های لیگ برتری در جام خلیج فارس حضور پیدا کند، گفت: چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم؛ چرا که بحث لیگ برتر با این مسائل تفاوت دارد.

رئیس سازمان لیگ در ادامه خاطرنشان کرد: در این مدت کی‌روش خیلی به جوانان اهمیت داده و تمام تلاشش را می‌کند تا تیم ملی را جوان کرده تا در سالهای آتی ثمرات آن را فوتبال ایران به چشم ببیند و من از مربیان تیم‌های پایه می‌خواهم که در ساختن فوتبالیست‌های جوان تلاش بیشتری انجام دهند.

وی در خصوص وضعیت خانواده هادی نوروزی نیز به خبرنگار برنا گفت: من به همراه برخی از مسئولین سازمان لیگ به خانه او رفته و جلسه خوبی را با همسرش داشتیم و قرار شد که خیلی زود تمامی مطالبات این بازیکن پرداخت شود. باید از مهندس عابدینی هم تشکر کنیم که بی‌وقفه تلاش می‌کند تا تمامی مشکلات خانواده کاپیتان فقید پرسپولیس حل شود. جدا از مطالباتی که باشگاه پرسپولیس به خانواده نوروزی پرداخت خواهد کرد، سازمان لیگ هم بخشی به آن اضافه خواهد کرد تا خانواده او هیچ‌گونه مشکلی مالی نداشته باشند.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این سئوال خبرنگار برنا که وحید هاشمیان همچنان به دنبال مطالباتش از باشگاه پرسپولیس است، گفت: نه تنها هاشمیان بلکه علی کریمی، امیر قلعه‌نویی و خیلی از بازیکنان تیم‌های استقلال و پرسپولیس از این دو باشگاه طلبکارند و به دنبال این هستند تا بتوانند مطالبات خود را از مسئولین سرخابی دریافت کنند، اما باید آنها هم شرایط این دو باشگاه را درک کنند و مطمئن باشند که راه‌حل خوبی برای این قضیه پیدا خواهد شد تا آنها نیز بتوانند پس از مدتها مطالباتشان را دریافت کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کانون ایران‌نوین به تعهداتش عمل کرده است یا خیر، گفت: آنها چاره‌ای ندارند جز اینکه به تعهداتشان عمل کنند و اگر این اتفاق نیفتد، قطعا از آنها شکایت خواهیم کرد و نمی‌گذاریم که هیچ حقی ناحق شود؛ البته آنها ۴۰ میلیارد فصل گذشته را پرداخت کرده‌اند و قرار است که در ادامه، دیگر مطالبات را هم پرداخت کنند.

تاج تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم با دریافت طلب‌مان از صدا و سیما و دریافت مبلغ اسپانسر، برخی از مشکلات را برطرف کنیم. من به دریافت مطالبات بسیار خوشبینم و مطمئن هستم که این امر به زودی محقق خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ در پایان و در خصوص درخواست استقلال اهواز برای تعویق دیدار مقابل استقلال صنعتی به خبرنگار برنا گفت: چنین مسئله‌ای امکان‌پذیر نیست و بازی رأس زمان مقرر برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز