سیاه جامگان۱ - پرسپولیس ۲

اولین ۳ امتیاز به یاد کاپیتان/ پرسپولیس از خواب بیدار شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۴:۰۳
کد خبر: ۳۳۱۸۶۴
اولین ۳ امتیاز به یاد کاپیتان/ پرسپولیس از خواب بیدار شد
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل سیاه جامگان پیروز شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال پرسپولیس از هفته نهم لیگ برتر فوتبال، میهمان سیاه جامگان بود که با نتیجه 2 بر یک مقابل این تیم به برتری دست یافت.

در نیمه اول این دیدار دو تیم نمایش قابل قبولی نداشتند تا اینکه در دقیقه 40 روی سانتر فرشاد احمدزاده و ضربه سر رامین رضائیان دروازه فروزان باز شد و پرسپولیس برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم هم این پرسپولیس بود که بهتر از سیاه جامگان کار کرد و توانست موقعیت هایی را روی دروازه میزبان خود ایجاد کند. در دقیقه 72 فرشاد احمدزاده که در این دیدار جانشین محسن مسلمان شده بود و عملکرد بسیار خوبی هم داشت، روی سانتر امید عالیشاه توانست با ضربه سری زیبا روی اشتباه محسن فروزان گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

10 دقیقه بعد از گل دوم پرسپولیس روی اشتباه محسن بنگر، نقی زاده تک گل سیاه جامگان را به ثمر رساند. بعد از این گل پرسپولیس فرصت داشت تا تعداد گلهایش را بالا ببرد اما با بی دقتی مهاجمان این تیم بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

پرسپولیس با این برد 2 پله در جدول صعود کرد و موقتا در رده نهم جدول قرار گرفت.

تماشاچی : 10 هزار نفر

داور : اشکان خورشیدی

کارت زرد: مهدی طارمی (75 ـ پرسپولیس)

سیاه جامگان:

محسن فروزان، احمد تیزرو، سالار افراسیابی، احمد کامدار(45 امید سینگ)، نقی زاده، غلامرضا عنایتی، رضا شربتی، سید میثم حسینی، سعید واسعی(48 مصطفی احمدی - 85 محسن دلیر)، حسین زامهران و بهروز افشار

سرمربی: فرهاد کاظمی

پرسپولیس:

ایمان صادقی، محمد انصاری، لوکا ماریچ، محسن بنگر، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، رضا خالقی فر(76 جری بنگستون)، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه(87 میلاد کمندانی) و مهدی طارمی(90+2 علیپور)

سرمربی :برانکو ایوانکوویچ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز