نشست وزیر ورزش و جوانان تونس با روسای فدراسیون‌های ورزشی؛

ماهربن ضیاء: امیدواریم همکاری‌های مشترک ورزشی ایران و تونس، به عنوان الگو در منطقه معرفی شود

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۶:۵۹
کد خبر: ۳۳۲۲۸۵
ماهربن ضیاء: امیدواریم همکاری‌های مشترک ورزشی ایران و تونس، به عنوان الگو در منطقه معرفی شود
وزیر جوانان و ورزش جمهوری تونس تجهیزات، زیر ساخت ها، فضا و امکانات مناسب و خوب ورزشی ایران باعث افتخار دانست و گفت: همین موضوع موفقیت ورزشکاران شما را به دنبال داشته است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ماهر بن ضیاء وزیر جوانان و ورزش تونس عصر امروز در نشست دکتر محمود گودرزی با روسای فدراسیون های ورزشی شرکت کرد و گفت: ما نیز همانند شما جلساتی را به طور مداوم بارؤسای فدراسیون ها برگزار می کنیم.

او با بیان این که فدراسیون ها حلقه های ارتباطی وزارتخانه و سایر نهادهای ورزشی و همچنین قلب تپنده ورزش کشورها هستند، افزود: 45 فدراسیون در تونس فعالیت دارند که کلیه تیم های ما زیر نظر فدراسیون های ورزشی و با نظارت کمیته ملی المپیک فعالیت می کنند.

بن ضیاء ادامه داد: ما در وزارتخانه اختیارات را به رؤسای فدراسیون ها ابلاغ می کنیم تا انتخاب مربی و مدیر و ملی پوشان را برعهده بگیرند، اما مسائل مادی بر عهده ما است.

او توضیح داد: وزارت جوانان و ورزش نظارت برنخبگان و قهرمانان نیز را برعهده دارد؛ ما بر اساس برنامه های از پیش تدوین شده از تمامی افتخارآفرینان و مدال آوران کشورمان حمایت و پشتیبانی می کنیم.

وزیر جوانان و ورزش تونس در عین حال افزود: با توجه به این که فدراسیون های ورزشی به تنهایی نمی توانند قهرمانی ها را برعهده داشته باشنداین امر بر عهده وزارتخانه است تا مسایل مربوط به آن ها را دنبال کند.

وی در ادامه مشاهدات خود در ایران در بخش ورزش را مورد توجه قرار داد وبا بیان اینکه ایران در ورزش به پیشرفت قابل توجهی دست پیدا کرده ، گفت: ایران در رشته های ورزشی بسیاری صاحب نام و جایگاه در دنیااست و امیدواریم ورزشکاران ایرانی در رویدادهای مهم بین المللی از جمله المپیک بتوانند به نتایج خوبی دست یابند.

ماهر بن ضیا افزود: ما هم خود را برای المپیک آماده می کنیم و امیدوارم بتوانیم بخشی از افتخارات را بنام کشورمان ثبت کنیم.

او گفت: شما باید افتخار کنید که تجهیزات، زیر ساخت ها، فضا و امکانات مناسب و خوبی دارید و همین موضوع موفقیت ورزشکاران شما را به دنبال خواهد داشت.

وزیر جوانان و ورزش تونس در این نشست به توافق نامه همکاری با ایران اشاره و خاطرنشان کرد: براساس توافق صورت گرفته در دو حوزه ورزش و جوانان امیدواریم علاوه بر همکاری های مشترک در مرحله عمل نیز در حوزه ورزش به تبادل تجربیات بپردازیم .

او گفت: ما در زمینه تربیت مدیران ورزشی، امکانات آموزشی خوبی داریم که می توانیم آن ها را دراختیار شما بگذاریم.

ماهربن ضیاء تاکید کرد: امیدوارم با گسترش همکاری های مشترک در دو حوزه ورزش و جوانان ،به عنوان الگوی همکاری در منطقه معرفی شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز