سایپا تیم بزرگی است

دایی: امیدوارم طلسم‌مان را بشکنیم

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۸:۳۷
کد خبر: ۳۳۳۴۳۶
دایی: امیدوارم طلسم‌مان را بشکنیم
سرمربی تیم صبای قم گفت: امیدوارم بازی فردا را که خیلی مهم است ببریم و این طلسم را بشکنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا اظهار داشت: بازی بزرگی را فردا خواهیم داشت. این بازی برای ما بسیار قابل اهمیت است تا بتوانیم روند رو به رشدی را داشته باشیم. سایپا تیم بزرگی است و از مدیریت بسیار خوبی برخوردار است. مجید جلالی از دوستان خوب من است. برای سه امتیاز مسابقه فردا به میدان می آییم. بچه ها دراین مدت تمرینات خوبی انجام دادند و کادر مدیریت شرایطی را فراهم کرده تا بتوانیم فقط به فوتبال فکر کنیم. از مدیریت هواپیمایی زاگرس تشکر می کنیم که شرایط را برای ما فراهم کردند تا بتوانیم با خیال راحت به کار خود ادامه دهیم. 

وی در ارتباط با تعطیلات پیش آمده و وقفه های لیگ گفت: از نظر بدنسازی ما برنامه خوبی را پیش روی خود داشتیم. البته در این زمان نمی توان بازی های رسمی انجام داد. مطمئنا باید تیم خود را در تعطیلات در شرایط آرمانی نگه داشت. بازی های دوستانه خوبی را در این مدت برگزار کردیم. 

سرمربی صبا اذعان داشت: دهنوی را با توجه به رای کمیته انضباطی در اختیار نداریم. به تیم صبا ظلم شد که چنین رایی علیه دهنوی صادر شد. هاشم بیک زاده و میلاد فراهانی هم به دلیل مصدومیت در تیم ما حضور ندارند. امید قربانی هم دیروز مصدوم شد و شاید به بازی فردا نرسد.

دایی در رابطه با نتایج ضعیف صبا در خارج از خانه اضافه کرد: ما از نظر بدنی از خیلی از تیم ها عقب بودیم زیرا تمرینات خود را دیر شروع کردیم. با گذشت زمان شرایط تاکتیکی و بدنی بچه ها بهتر شد. درست می گویید ما خیلی وقت است که بیرون از خانه به پیروزی دست نیافته ایم. امیدوارم بازی فردا را که برایمان خیلی مهم است ببریم و این طلسم را بشکنیم. ما این توانایی را داریم که رقبای خود را در خانه و بیرون خانه شکست دهیم.با تمام احترامی که برای رقبای صبا قائل هستم ما می توانیم در بین تیم های بالای جدول قرار بگیریم.

دایی درباره محمد قاضی و استفاده خوب از وی اذعان داشت: محمد قاضی جزو بهترین های ماست. یکی از فوروارد های حرفه ای است. او خیلی حرفه ای تمرین کرده و به نظر من او الان توانایی های خود را نشان می دهد. ما خیلی بیشتر از این ها می توانیم از این پسر کامل و نمونه استفاده کنیم. او از همه نظر یکی از بهترین ها و نفرات با تجربه ما است.

نظر شما