این تیم بیمار است

حنطه: بازیکنانم پول کرایه ماشین هم ندارند

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۸:۵۴:۵۳
کد خبر: ۳۳۳۵۴۲
حنطه: بازیکنانم پول کرایه ماشین هم ندارند
سرمربی استقلال اهواز گفت: مشکلات بازیکنان استقلال باید در خلال زمان حل شود چون این تیم مریض است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی حنطه پس از پایان مسابقه مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: شرایط بازی استقلال اهواز همین است و اگر 10 بازی دیگر هم بازی کنیم، باز هم 3-4 گل می خوریم. این تیم حتی گرمکن تمرین ندارد. من از روز اول به مسوولان باشگاه گفتم باید مشکل بازیکنان حل شود. مشکلات بازیکنان استقلال باید در خلال زمان حل شود چون این تیم مریض است.
 
وی ادامه داد: لیست بازیکنان پر است و نمی توانیم بازیکنان مورد نظر خود را به خدمت بگیریم. از نظر بازی نفرات ما زحمت خود را کشیدند. استقلال خوزستان تیمی صدرنشین بود و خدا را شکر می کنم که بچه ها دور هم جمع شدند و مردانگی کردند که نام استقلال اهواز را حفظ کردند. باید این مسایل مالی حل شود ولی تا به حال چنین اتفاقی نیفتاده است. من رو در رو با مدیر باشگاه صحبت کردم و او قول داده بود که کار تیم درست شود. الان شرایط روحی روانی بچه ها خوب نیست و حتی بچه ها پول کرایه ماشین ندارند که به محل تمرین بروند. از زمانی که من آمده ام نتوانسته ام دو جلسه تمرین پشت سر هم بگذارم.این بچه ها مسلمان و شیعه هستند و مگر من می توانم به آنها بگویم روز تاسوعا، عاشورا و شهادت حضرت عباس تمرین کنند.
 
سرمربی استقلال اهواز افزود: این بچه ها با این مسایل و مشکلات نمی توانند بهتر از این کار کنند. تیمی که در 5 بازی 15 گل خورده باشد قطعا مشکل دارد و باید این مشکلات حل شود.  سال 91-90 هم در استقلال اهواز مربی بوده ام. اما شرایط کنونی خیلی دشوار است.
 
حنطه درباره تمرینات اخیر تیم خود گفت: من در یک جلسه تمرین نبودم و جلسه بعد هم عاشورا بود. این تیم قطعا بهتر خواهد شد و شرایط خوب آن را خواهید دید ولی به شرطی که مشکلات مالی حل شود. حتی ما از نظر بدنسازی نیز مشکل داریم و اگر در طول تعطیلات با بچه ها کار شود می توان استقلال اهواز دیگری را دید. اگر تمرین مرتب داشته باشیم می توانیم حتی پرسپولیس را در تهران شکست دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز