در نیمه اول بسیار بهتر از نیمه دوم ظاهر شدیم

سلیمانی: خستگی علت شکست‌مان بود

۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۰:۳۵:۰۵
کد خبر: ۳۳۳۵۵۹
سلیمانی: خستگی علت شکست‌مان بود
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان معتقد است در این دیدار بازیکنانش تا حدودی خسته بوده و بر روی برخی از اشتباهات، مقابل روسیه شکست خوردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. برای بار اول بود تیم روس را که یکی از بهترین تیم های جهان است تحت فشار و پرس قرار دهیم. روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم و در مجموع در نیمه اول بسیار بهتر از نیمه دوم ظاهر شدیم.


وی افزود: متاسفانه داوری در این دیدار چندان مناسب نبود. در بازی دوستانه که در دقیقه یک کارت زرد نشان داده نمی شود. در نیمه دوم بازی را خوب شروع نکرده و در نهایت با نتیجه 4 بر دو این دیدار را واگذار کردیم. 


سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ادامه داد: تیم روسیه بسیار جوان شده و دوندگی بالا دارد. تیم ما از بازیهای آسیایی بازگشته و بسیار خسته است. نمی خواهم باخت را توجیه کنم اما تفاوت ما با روسیه نتیجه 4 بر 2 نیست. کار سختی را داریم و امیدوارم در دیدار فردا بازی جذاب و خوبی را برگزار کنیم. تیم ما ضعف داشت. همانطور که گفتم یکی از دلایل باختمان خستگی بود. بازیکنان باید ریکاوری شوند تا در دیدار فردا موفق تر ظاهر شویم.


وی در پایان گفت: به تیم روسیه تبریک می گویم از بازیکنان خوبی بهره می برد. این دو بازی برای ما حکم دیدار تدارکاتی دارد چرا در صورت حضور در گواتمالا شاید این تیم حریفمان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز