در آینده‌ای نزدیک شفاف سازی بیشتری انجام خواهم داد

کی روش: آزادم هرگونه اسپانسری که بخواهم را به تن کنم/ آبانگاه از شخص پشت پرده پیروی می‌کند

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۴:۱۵
کد خبر: ۳۳۳۶۲۴
کی روش: آزادم هرگونه اسپانسری که بخواهم را به تن کنم/ آبانگاه از شخص پشت پرده پیروی می‌کند
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: دبیر فدراسیون پرونده‌ مرا به کمیته اخلاق داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی دست به افشاگردی زد و درباره پرونده کمیته اخلاق علیه وی صحبت کرد.

در واکنش به صحبت‌های حسین آبانگاه در برنامه نود روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: در درجه اول تأکید می‌کنم که آبانگاه از شخصی که پشت پرده کارها را هماهنگ می‌کند، پیروی می‌کند. در درجه دوم هم باید بگویم او اطلاعی ندارد که درباره چه کسی صحبت می‌کند.

وی افزود: بنده کاملا آزاد هستم لباس هرگونه اسپانسری که بخواهم را به تن کنم و حق تصویر من در انحصار هیچ شرکت یا فدراسیونی نیست. رئیسم فدراسیون است و من تحت اشتغال فدراسیون فوتبال هستم و تمام صحبت‌هایی هم که انجام دادم، از قبل با فدراسیون فوتبال هماهنگ شده بود و با اطلاع آنها صورت گرفت. در آینده‌ای نزدیک هم بنده شفاف‌سازی بیشتری را در این خصوص انجام خواهم داد.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: کاملا مشهود است دبیر سابق کمیته اخلاق با صحبت‌هایی که امشب، در چند روز و چند هفته اخیر مطرح کرده است، به نمایندگی از چه کسی و چه شخصی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند.

کی‌روش درباره اینکه منظورش از این شحص چه کسی است و آیا منظورش همان فردی بوده که در اولین قراردادش با فدراسیون فوتبال بسیار نزدیک به وی بوده است، گفت: اشاره من به شخصی است که این پرونده را به کمیته اخلاق ارجاع داد. حتی برای مارکار آقاجانیان و مهرداد خانبان هم پرونده‌هایی را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

وی درباره اینکه آیا این شخص اکنون در فدراسیون فوتبال و کمیته بازرایابی فدراسیون مشغول به کار است، اظهار داشت: من اشاره به کسی دارم که پرونده‌ها را ارجاع داده است. خیلی شفاف می‌گویم که دبیر فدراسیون فوتبال پرونده خانبان و مارکار را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز