از همدردی استقلالی‌ها ممنونم

نورمحمدی: امیدوارم با پیروزی در دربی به مدعیان قهرمانی ملحق شویم

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۸:۰۰
کد خبر: ۳۳۳۷۹۹
نورمحمدی: امیدوارم با پیروزی در دربی به مدعیان قهرمانی ملحق شویم
مدافع پرسپولیس از هواداران و بازیکنان استقلال به خاطر همدردی با آنها تشکر کرد

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا نورمحمدی در نشست خبری که بعدازظهر امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد گفت: اول از همه باید از هواداران و بازیکنان استقلال به خاطر همدردی برای مرگ هادی نوروزی با بازیکنان و هواداران پرسپولیس تشکر کنم.

وی در خصوص بازی افزود: این سه امتیاز خیلی حساس برای تیم ما به حساب می آید چرا که هم برای موقعیت تیم ما در جدول خوب است و هم به لحاظ روحی به ما کمک می کند.

نورمحمدی ادامه داد: پرسپولیس با آمادگی کامل در این بازی حضور پیدا می کند. با این حال امیدوارم که با پیروزی در این مسابقه در مسیر قهرمانی قرار بگیریم. امیدوارم هواداران در این بازی با حضور در ورزشگاه به تشویق تیم ما بپردازند و به تیم ما روحیه بدهند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار با استقلال نیز گفت: هر تیمی در زمین برای موفقیت باشگاه خودش تلاش می کند. تمایل نداریم که بازیکنان حریف صدمه ببینند و فاجعه ای دیگر رخ دهد. دوست نداریم بازیکن دیگری آسیب ببیند. دو تیم تماشاگران زیادی دارند و به همین خاطر حساسیت بازی بالا رفته است.

نورمحمدی در مورد دلیل ناهماهنگی در خط دفاعی این تیم گفت: از ابتدای فصل ما بازیکنانی داشتیم که مصدوم بودند و نتوانستیم کنار همدیگر حضور داشته باشیم. به همین خاطر مشکلاتی در خط دفاعی داریم که امیدوارم با بازگشت مصدومان برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز