مراسم افتتاحیه رقابت های جهانی اسکیت فری استایل برگزار شد

لعیا عربی پرچمدار بود

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۲:۲۷:۱۶
کد خبر: ۳۳۴۱۲۳
لعیا عربی پرچمدار بود
آیین افتتاحیه و رژه تیم های شرکت کننده در مسابقات جهانی اسکیت فری استایل برگزار شد که طی آن پرچم مقدس ایران توسط لعیا عربی بانوی ملی پوش و محجبه ایرانی حمل شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در این رقابت ها که در شهر تورین ایتالیا در حال برگزاری است، شب گذشته و در آیین افتتاحیه رسمی این بازیها، لعیا عربی دارنده عنوان سومی رقابت های جهانی تایوان به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران انتخاب و در میان سایر نمایندگان شرکت کننده با حمل پرچم مقدس ایران رژه رفت.

حضور یک بانوی جوان و تنها ورزشکار محجبه در میان 38 نماینده شرکت کننده در مراسم رژه تیم ها، نمایی زیبا و معنادار از فرهنگ ایرانی و اسلامی را در محل برگزاری رقابت ها به نمایش گذاشت.

تیم ملی ایران که در ترکیب خود از جوانان با انگیزه و البته عنوان دار بهره می برد، در این مسابقات نیز همچون رقابت های جهانی تایوان قصد دارد نمایی واقعی و حقیقی از فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی را به نمایش بگذارد تا سفیران و پیام آوران شایسته ای برای ورزش ایران و جامعه اسکیت باشند.

38 تیم از جمله اسپانیا، برزیل، آرژانتین، فرانسه، اوکراین، آمریکا، مکزیک، روسیه، ژاپن، هنگ کنگ، تایلند، لهستان، هند، ونزوئلا، کره جنوبی، چین، تایوان، آلمان و مجارستان در هفتمین دوره رقابت های جهانی اسکیت فری استایل ایتالیا حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز