سلیمی به المپیک می رسد

شهنازی: ۵۰ درصد بودجه فدراسیون ها را پرداخت کرده ایم

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۷:۲۲
کد خبر: ۳۳۴۱۳۱
شهنازی: ۵۰ درصد بودجه فدراسیون ها را پرداخت کرده ایم
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: دنبال جذب و مذاکرات حامیان مالی هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک نماینده کمیته در انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی بود.

شهنازی در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی در جمع خبرنگاران حضور یافت و به پرسش های آنها پاسخ داد.

شهنازی در ابتدا در خصوص بودجه این کمیته و پرداختی به فدراسیون‌ها گفت: تا سقف 50 درصد از بودجه فدراسیون‌ها را توزیع کردیم و فدراسیون‌هایی که اولویت بعدی المپیک هستند نیز 45 درصد بودجه خود را دریافت کردند. 2 روز پیش یک پرداختی به فدراسیون‌ها داشتیم.

شهنازی در خصوص جذب حامی مالی برای المپیک عنوان کرد: دنبال جذب و مذاکرات حامیان مالی هستیم. چند پیشنهاد وجود دارد که آن را در کمیسیونی که در هیئت اجرایی وجود دارد دنبال می‌کنیم.

در خصوص استعفای محمدعلی شجاعی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک گفت: از شنیدن این خبر شوکه شدم، تا زمانی که با وی صحبت نکنم بهتر است اظهارنظری نکنم. تیر و کمان ارتباطی به کمیته ملی المپیک ندارد، باز هم تاکید می‌کنم بهتر است این موضوع را اول بررسی کنیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار برنا در خصوص حمایت کمیته ملی المپیک از بهداد سلیمی گفت: روز گذشته کیومرث هاشمی به عیادت بهداد سلیمی رفت. وی به المپیک 2016 می‌رسد ولی احتمالا در مسابقات جهانی حضور نخواهد داشت. ما هر درمانی که لازم باشد چه داخلی و چه خارجی را قبول می‌کنیم و به این ورزشکار کمک می‌کنیم. سلیمی قهرمان 5 ستاره ورزش ایران است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص عدم اعزام تیم ملی بوکس به رقابت های قهرمانی جهان و شرایط این فدراسیون تصریح کرد: برخی از مسائل فدراسیون‌ها به ما مربوط می‌شود و برخی دیگر از مسائل به خود فدراسیون. ممکن است فدراسیون دلایلی برای عدم اعزامش داشته باشد که خودش باید آن را توضیح دهد. ما نمی‌توانیم بگوییم که یک فدراسیون در حالت صعود است یا سقوط.

وی در پایان در خصوص ناظر فنی برای المپیک نیز گفت: شرح وظایف ناظران فنی آماده شده و در هیئت اجرایی در روز یکشنبه مطرح می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز