هفته دوم لیگ برتر والیبال؛

جواهری بازی برده را به سایپا واگذار کرد

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۰:۰۹:۴۰
کد خبر: ۳۳۴۲۵۵
جواهری بازی برده را به سایپا واگذار کرد
تیم سایپا در هفته دوم لیگ برتر والیبال مسابقه باخته را با پیروزی عوض کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته دوم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره 200 شهید والیبال، امروز چهارشنبه با پنج دیدار پیگیری شد.


دو تیم سایپا و بازرگانی جواهری گنبد از ساعت 17 در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که تیم میهمان سه بر دو مغلوب سایپا شد.


نارنجی پوشان سایپا در ست های اول و دوم این مسابقه با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 مغلوب جواهری شدند اما در سه ست بعدی با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 22 و 15 بر 12 به پیروزی رسیدند تا دومین برد دو امتیازی خود را به دست آورند.


ناصر شهنازی در ابتدای این مسابقه از ترکیب بهزاد بهنژاد، مجتبی شعبان، مجتبی قلی زاد، مهدی رنجبر، جواد حسین آبادی، ساسان دژآرا و مصطفی حیدری (لیبرو) در تیم سایپا استفاده کرد.


تیم  بازرگانی جواهری گنبد نیز با ترکیب رسول آقچه لی، اسماعیل مسافر، سخی عیدی، متین تکاور، یوسف توینیقلی، وفا زیتونلی و حمید محمد آلق به میدان رفت.


نظارت بر این مسابقه را محمود کشفی بر عهده داشت و بهروز جعفری و محمدرضا آقایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.


محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان از جمله تماشاگران این مسابقه بود. این دیدار 250 تماشاگر دیگر نیز داشت و به مدت دو ساعت و 23 دقیقه طول کشید.


جواد حسین آبادی بازیکن شماره 13 سایپا به دلیل کل کل کردن با بازیکن حریف از داور اول کارت زرد دریافت کرد.


مصطفی باقری بازیکن شماره 16 جواهری گنبد نیز به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز