ستاره گلزن ملی پوش ایرانی مونت پلیه به تیم ملی هندبال می پیوندد

استکی آماده درو کردن حریفان ایران

۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۲۸:۳۹
کد خبر: ۳۳۴۶۰۱
سرمربی تیم ملی بدون دغدغه خاطر ترکیب نهایی قویترین تیم ملی هندبال کشورمان را شناسایی می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در راستای توافق انجام شده با باشگاه مونت پلیه فرانسه، الله کرم استکی یار پرتجربه تیم ملی هندبال ظهر دوشنبه 11 آبان بهمراه برادر خود سجاد استکی یار گلزن اشتوتگارت آلمان در زاگرب به تیم ملی ملحق خواهند شد تا در تمرینات هماهنگی و 4 دیدار آمادگی در کرواسی و تونس در معیت تیم ملی هندبال باشد.

بر اساس توافق حاصل شده میان ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون هندبال با تیم دو نفره ریاست باشگاه مونت پلیه فرانسه آقایان سرگه گرانگر و رمی لیوی، علیرغم حضور این باشگاه مدعی در لیگ برتر فرانسه و جام قهرمانان باشگاههای اروپا، استکی برای حضور در تیم ملی کشورمان در دیدارهای تدارکاتی کرواسی و تونس آزاد اعلام شده و میتواند در رقابتهای انتخابی المپیک 2016 ریو دو ژانیرو در قطر در گارد راس تیم ملی قرار گیرد.

داوود توکلی نایب رییس بین الملل فدراسیون هندبال کشورمان ضمن تایید این مطلب افزود: فدراسیون هندبال فرانسه در حل و فصل موانع قانونی موجود برای در اختیار گرفتن لژیونر ما سنگ تمام گذاشته است و بر اساس دستور ریاست فدراسیون کشورمان برای هر بازیکن ملی پوش شاغل در اروپا مذاکرات جدی و جداگانه ای به ثمر رسیده است تا سرمربی تیم ملی بدون دغدغه خاطر ترکیب نهایی قویترین تیم ملی هندبال کشورمان را شناسایی کند.

الله کرم استکی یار ارزشمند تیم ملی که در مسابقات اخیر قهرمانی جهان در قطر ستون اصلی بازیگردانی تیم ملی بوده هم اکنون در آمادگی آرمانی بسر می برد.

از سویی با پیوستن دانیل کمیش نژاد از سوئد ،سجاد استکی از آلمان، محمدرضا رجبی و سجاد ندری طی روزهای آتی گارد تیم ملی در حمله و دفاع با بهترین یاران خود در تمام پست ها ترکیب آرمانی را باز خواهد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز