تعطیلی بیست روزه لیگ درست نیست

منصوریان: می‌توانیم استقلال را ببریم

۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۷:۲۹
کد خبر: ۳۳۴۶۴۷
منصوریان: می‌توانیم استقلال را ببریم
سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: باید سه امتیاز را از آن خود سازیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. دلیل این امر این است که دوست من عبدالله ویسی تیمی قابل احترام پدید آورده است. آنها استارت خوبی زده اند. ما هم در خانه بازی می کنیم و باید سه امتیاز بازی را از آن خود سازیم. شکل و شمایل ما در اوایل فصل نسبت به گذشته تغییر کرده بود.

او افزود: البته الان یک همخونی و شرایط خوبی در تیم ما حاکم شده است. مدتی است که تیم به هارمونی رسیده و نحوه تمرینات تیم نیز تغییر کرده است. احساس خوبی دارم زیرا جوانان ما هم دارند با انگیزه بیشتری کار می کنند. اگر بعد از بازی با ذوب آهن عملکرد بهتری داشته ایم به دلیل انگیزه بازیکنان است. ما می دانیم از بازی فردا چه چیزی می خواهیم و می توانیم 3 امتیاز را از آن خود سازیم.

وی ادامه داد: سیامک کوروشی سه اخطاره است. البته لازم است از کادر پزشکی تیم تشکر کنم. لیگ فوتبال برای ما 369 روز شد و پیش بینی ما این بود که در ماه 7 بدنسازی و فشار بازی ها سبب مصدومیت می شود. اما کمک ها کادر پزشکی نفت، تیم ملی و باشگاه استقلال شرایط ما را بهبود بخشید. بعد از تعطیلات هم مبعلی به تیم اضافه خواهد شد. نفراتی چون بوعذار و عزتی هم به اوج خواهند رسید.

سرمربی نفت اذعان داشت: با توجه به این که برنامه های لیگ از ابتدا به ما اعلام شده است ما تلاش می کنیم که در زمان تعطیلات با بازی های دوستانه شرایط ایده آل را حفظ کنیم.

وی درباره تعطیلی دروباره لیگ برتر گفت این درست نیست که بازی ها دچار وقفه شود و 20 روز بازی کنیم و دوباره تعطیلی در کار باشد. من در این باره با یک مربی بدنساز در دبی صحبت کردم و او گفت این کار درست نیست و نتیجه خوبی ندارد.

منصوریان درباره عملکرد تیم امید اظهار داشت: من در تیم امید کارگری کرده ام. بنابراین می توانم سرمربی تیم امید و سرمربی تیم ملی را درک کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز