گل نخوردن هنر است

استیلی: به حمایت هواداران ملوان نیاز داریم

۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۰:۵۸
کد خبر: ۳۳۴۶۵۸
استیلی: به حمایت هواداران ملوان نیاز داریم
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: مهم‌ترین دلیل کار کردن و جنگیدن ما این هواداران هستند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حمید استیلی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد گفت: بازی با فولاد بازی سختی است و بعد از آن 20 روز لیگ تعطیل می‌شود. آنها امکانات خوبی دارند و دارای مربی و بازیکنان خوبی هستند. امیدوارم که با حمایت هواداران که در این بازی نیاز مبرم به حضور آنها داریم و سرمایه‌های اصلی ما هستند بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

او ادامه داد: مهم‌ترین دلیل کار کردن و جنگیدن ما این هواداران هستند و همان طور که می‌دانید بعد از بازی با پرسپولیس تمام تمرین‌های ما در زیر باران انجام شد و بازیکنان با تمام وجود تمرین کردند. ما در بازی فردا مازیار زارع را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و صادق محرمی معلوم نیست که به بازی برسد. البته جا دارد که از دکتر صیاد تشکر ویژه کنم که زحمات زیادی را برای رساندن مصدومان به تیم انجام می‌کشد. آرش افشین هم شرایط بهتری پیدا کرده و امیدواریم که بتوانیم از وی استفاده کنیم. پتانسیل ما فعلا همین است. امیدوارم که در نیم فصل چند بازیکن خوب به ما اضافه شود. آقای دنیامالی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا مشکلات مالی را حل کند.

استیلی گفت: به شما قول می‌دهم که بازیکنان وقتی برای بازی وارد زمین می‌شوند تمامی مشکلات را فراموش و با تمام وجود بازی می‌کنند. ما به دروازه حریفان رسیده‌ایم ولی ضربات آخر را خوب نزدیم. باید کمی خلاقیت را چاشنی کار خود کنیم، گل نخوردن هنر است و البته گل زدن هم یک هنر دیگر. ما باید در فاز حمله بهتر کار کنیم. ما در بازی فردا به جایگاه فولاد توجهی نداریم. آنها تیمی هستند که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده و پتانسیل خوبی دارند و خیلی بیشتر از ما هزینه کرده‌اند. ما احتیاج داریم که هواداران پشت این تیم باشند. شما قطعا بدانید که بازیکنان جوان به تیم ما اضافه خواهند شد. آنها به زمان احتیاج دارند که در تیم جا بیفتند و بتوانیم از وجود آنها استفاده کنیم.

به دلیل تاخیر در پرواز دراگان اسکوچیچ، سرمربی فولاد به نشست خبری نرسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز