رقابت های جهانی دوومیدانی معلولین – قطر

روز نهم، روز بدون مدال/ دو نماینده امروز به میدان می روند

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۶:۴۳
کد خبر: ۳۳۴۹۱۵
رقابت های نهمین روز از مسابقات جهانی دوومیدانی در حالی پایان یافت که سه نماینده کشورمان موفق به کسب نشان نشدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در رقابت های مقدماتی دو 100 متر، علی الفت نیا در ابتدای مسابقه به دلیل خطای استارت از دور مسابقات حذف شد. علی امیدی نیز دومین نماینده ایران در مسابقات روز نهم بود که در ماده پرتاب نیزه، کلاس F44 در میان 16 ورزشکار با ثبت رکورد 50 متر و 14 سانتی متر به عنوان هفتم دست یافت.

جاوید احسانی شکیب آخرین ورزشکاری بود که از کاروان ایران در شب گذشته به میدان رفت و در مسابقات پرتاب دیسک، کلاس F57 با ثبت رکورد 41 متر و 84 سانتی متر به عنوان هشتم جهان بسنده کرد. احسانی شکیب، بیشترین تمرکز خود را برای مسابقات پرتاب وزنه گذاشته بود و ماده پرتاب دیسک، در زمره مواد پارالمپیکی و حائز سهمیه نبود.

 

بدین ترتیب نهمین روز رقابت های جهانی قطر برای کاروان کشورمان در حالی پایان یافت که شمار نشان های کسب شده توسط ملی پوشان به 3 طلا،7 نقره و 2 برنز و نیز 10 سهمیه پارالمپیک رسیده است.

امروز و در آخرین روز رقابت های جهانی دوومیدانی قطر، جلیل باقری ساعت 17:35 در رقابت های پرتاب وزنه و ساعت 18:40، سامان پاکباز در رقابت های پرتاب دیسک به مصاف حریفان خواهند رفت.

رقابت های جهانی قطر از 30 مهر ماه آغاز شده و طی ده روز بیش از 1200 ورزشکار از 100 کشور جهان در 40 کلاس پزشکی مختلف با هم به رقابت خواهند پرداخت.

تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین ایران نیز با 19 ورزشکار در این رقابت ها حضور یافته است.

 

نظر شما