نقش حدادی‌فر غیرقابل انکار است

گل‌محمدی: بازی با پرسپولیس حساسیت زیادی دارد

۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۵۱۱۷
گل‌محمدی: بازی با پرسپولیس حساسیت زیادی دارد
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نقش حدادی فر روی گل های ما غیرقابل انکار بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از مسابقه مقابل راه آهن اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالم از نتیجه ای که حاصل شد. بازی با تمرکزی را ارائه دادیم. راه آهن بازیکنانی دارد که در ضد حمله ها بسیار خطرناک هستند. خوشبختانه بچه های ما در فاز دفاعی خوب کار کردند و اجازه ندادیم تیم حریف صاحب موقعیت شود. در خط حمله هم به 4 گل رسیدیم. این نشان دهنده آن است که بچه های ما می توانند چه بازی های خوبی را به نمایش بگذارند. از هواداران خوب اصفهان  هم تشکر می کنم که با حمایت های خوبشان به ما دلگرمی دادند و حالا خودمان را برای جام حذفی در روز چهارشنبه آماده می کنیم.

وی افزود: سعی می کنیم بازیکنان را در سطح بالا همیشه نگهداریم. رفتار و نوع زندگی خصوصی بازیکنان در به ثمر نشستن این مهم تاثیرگذار است که خوشبختانه بازیکنان ما با این مسائل آمادگی کامل دارند. به سطحی از آمادگی ذهنی رسیده اند که بتوانند خوب استراحت کنند. ضمن اینکه نقش حدادی فر روی گل های ما غیرقابل انکار بود. 

گل محمدی درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی اضافه کرد: درباره بازی با پرسپولیس بعد هم می توان صحبت کرد اما این دیدار مسابقه حذفی است و برای ما  حساسیت زیادی دارد. امیدوارم هر تیمی استحقاق دارد به مراحل بعد صعود کند. خوشبختانه در این دیدار با زدن گل اول خیالم راحت شد. 

وی درباره نوع فوتبال ذوب آهن که با پاس های زیاد سعی در باز کردن دفاع حریف داشت اظهار داشت: سعی کردیم در نیمه دوم با پاس های متوالی در زمین حریف خودمان را تحمیل کنیم. ما در همین پاس کاری ها به گل رسیدیم.  تیم حریف در نیمه دوم دفاعش باز شد و توانستیم به گل های بعدی برسیم. 

نظر شما