مظلومی بهترین تصمیم را می‌گیرد

کردنوری: کرار بود، دربی را می‌بردیم

۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۱:۰۸:۵۹
کد خبر: ۳۳۵۳۳۳
کردنوری: کرار بود، دربی را می‌بردیم
عضو هیات مدیره استقلال گفت: کرار قراردادش با بقیه بازیکنان فرق دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، عضو هیات مدیره استقلال ضمن حمایت تلویحی از جاسم کرار گفت که جای این بازیکن در دربی هشتاد و یکم پایتخت خالی بود.

عباس کردنوری، عضو هیات مدیره استقلال پیش از حضور در جلسه مربوط به جاسم کرار در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که تکلیف جاسم کرار چه شد، بیا‌ن‌ کرد: آخرین صحبت‌مان درباره کرار این بود که این بازیکن تا نیم فصل در باشگاه باشد. این مصوبه هیات مدیره بود. الان هم آمده‌ایم تا بحث کنیم و راه حلی را پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به بی انضباطی کرار و غیبت او در دربی پایتخت چیست، اظها‌ر داشت: من در آن جلسه تمرینی که کرار قهر کرد حضور داشتم. کرار قراردادش با بقیه بازیکنان فرق دارد و افشارزاده هم این مساله را گفت و نباید ناراحت شود، ولی نگاه کرار این بود که چرا همه پول گرفتند و من نگرفتم. ظاهرا یک تبصره در قرارداد کرار وجود دارد که بر اساس بازی‌هایی که در آن بازی می‌کند پول می‌گیرد. ما به قراردادمان پایبند هستیم و به نظرم مشکل کرار قابل حل است، البته در صورتی که پرویز مظلومی او را بخواهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا منفعت استقلال با ماندن کرار تامین می‌شود یا نه، گفت: من نظرم همان مصوبه هیات مدیره است تا نیم فصل کرار در استقلال بماند. با این حال مهم نظر سرمربی استقلال است.

کردنوری در پاسخ به این سوال که قرارداد کرار یک میلیارد و 200 تومان است یا یک میلیارد و 400 تومان، گفت: من جزییاتش را نمی دانم، ولی چارچوب قرارداد روشن است و ما به آن پایبندیم.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که اگر او به جای مظلومی بود آیا کرار را نگه می داشت، گفت: من وقتی که از دور مساله را می‌بینم و حرف این و آن را می‌شنوم قضاوتم صوری می‌شود. سرمربی استقلال بهترین کسی است که می‌تواند نظر دهد. من به شخصه جای کرار را در دربی خالی دیدم، چرا که اگر او بود وسط زمین استقلال خالی نمی‌ماند و ما این بازی را می‌بردیم. بحث من روی کرار نیست،‌ بلکه ما به یک بازیکن در وسط زمین نیاز داریم.

کردنوری در پایان در پاسخ به این سوال که بالاخره کرار در استقلال می‌ماند یا نه، گفت: ما امروز جلسه داریم و حرف‌ها گفته می‌شود. درست است که کرار بی انضباطی کرده است، ولی مظلومی قطعا او را خوب می‌شناسد و بهترین تصمیم را راجع‌ به می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز