نباید چنین اشتباهاتی مرتکب شویم

آلگری: زمین فوتبال موزه نیست

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۱:۴۹
کد خبر: ۳۳۶۳۹۶
آلگری: زمین فوتبال موزه نیست
سرمربی یوونتوس در پی تساوی مقابل گلادباخ به انتقاد از مهاجم جوان تیمش پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بیانکونری در دومین بازی خود برابر بوروسیا مونشن‌گلادباخ هم به تساوی دست یافت. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری که در دیدار رفت برابر این تیم آلمانی به تساوی بدون گل دست یافته بودند، در دیدار برگشت به تساوی یک بر یک دست یافتند و همین باعث شد تا صدر جدول رده بندی را از دست بدهند.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: نمی‌خواهم درباره بازیکن خاصی صحبت کنم بلکه می‌خواهم به عملکرد تیم بپردازم. بازی را بسیار خوب شروع کردیم اما 10 دقیقه، میزبان از ما بود و به گل هم رسید. استفن لیشت اشتاینر بازگشت خوبی داشت و قبل از پایان نیمه نخست، گل تساوی را به ثمر رساند.

او ادامه داد: در نیمه دوم شروع بسیار خوبی داشتیم و همه چیز به خوبی پیش می‌رفت تا اینکه یک بازیکن از تیم ما اخراج شد. قبل از اخراج هرنانس احساس می‌کردم به راحتی پیروز می‌شویم اما به یکباره همه چیز تغییر کرد. نباید فقط به مسائل منفی پرداخت بلکه باید جوانب مثبت کار را هم در نظر گرفت. با دید مثبتی به این بازی نگاه می‌کنم.

سرمربی سابق میلان در ادامه سخنانش گفت: با وجود آنکه یک یار کمتر از حریف داشتیم اما بازی را اداره کردیم و یک امتیاز را به دست آوردیم تا به صعود بسیار نزدیک شویم. باید در دیدارهای آینده بهتر ظاهر شویم. نباید چنین اشتباهاتی مرتکب شویم.

آلگری در پایان سخنانش به انتقاد از آلوارو موراتا، مهاجم جوان تیمش پرداخت و گفت: به هیچ وجه قابل قبول نیست یک تیم سه دقیقه از بازی را 10 نفره باشد به این خاطر که یک بازیکن جوراب خود را اشتباهی پوشیده است. برای هر بازی رنگ لباس خاصی در نظر گرفته شده است و باید همه بازیکنان رعایت کنند. اینجا موزه نیست بلکه زمین فوتبال است و باید همه بازیکنان پایبند به قوانین باشند..

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز