هفته چهارم لیگ برتر والیبال؛

شهرداری تبریز به پیروزی رسید

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۰:۱۴:۴۹
کد خبر: ۳۳۶۶۷۷
شهرداری تبریز به پیروزی رسید
شهرداری تبریز در آخرین مسابقه هفته چهارم لیگ برتر والیبال موفق به شکست آلومینیوم المهدی هرمزگان میزبان خود شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته چهارم لیگ برتر والیبال یادواره 200 شهید والیبالیست، امروز چهارشنبه در شهرهای تهران، بندرعباس، زاهدان، ورامین و اردکان پیگیری شد.


تیم های شهرداری تبریز و آلومینیوم المهدی هرمزگان در آخرین مسابقه این هفته در سالن فجر شهر بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر دو مغلوب نماینده تبریز شد.


تیم والیبال آلومینیوم المهدی در ست های اول و دوم 25 بر 23 و 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 22 و 15 بر 13 مغلوب میهمان خود شد تا سومین شکست خود را تجربه کرده باشد.


شهباز صدری نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت و کیوان عابدزاده و امید فولادی وندا نیز به عنوان داوران اول و دوم قضات این مسابقه را عهده دار بودند.


دیدار این دو تیم یکی از دیدارهای پرتماشاگر این هفته بود که 3 هزار و 500 علاقمند را به سالن کشید، این مسابقه 152 دقیقه نیز زمان برد.


دو کارت زرد در این مسابقه به بازیکنان نشان داده شد که محمدحسن صنوبر از شهرداری تبریز و مسعود رمضانی از آلومینیوم المهدی آنها را دریافت کردند.


همچنین محمد طاهر وادی از تیم شهرداری تبریز به دلیل اعتراض به داور مسابقه کارت قرمز گرفت.


هفته پنجم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 20 آبان ماه پیگیری خواهد شد اما یکشنبه 17 آبان ماه نخستین مسابقه معوقه پیکان تهران برابر بانک سرمایه در خانه والیبال تهران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز