هازارد می‌تواند جریان بازی را تغییر بدهد

مورینیو: از هواداران وفادار چلسی تشکر می‌کنم

۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۰:۴۲:۲۸
کد خبر: ۳۳۶۷۹۶
مورینیو: از هواداران وفادار چلسی تشکر می‌کنم
سرمربی چلسی بعد از برد تیمش برابر دیناموکیف از حاضران در ورزشگاه که به تشویق او پرداختند تشکر کرد

به گزارش سرویس ورزشی برنا، چلسی کمی از زیر فشار خارج شد. این تیم که در لیگ قهرمانان اروپا از دیناموکیف پذیرایی کرد موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا سرمربی پرتغالی این تیم نفس راحتی بکشد.

مورینیو در نشست خبری بعد از بازی از هواداران وفادار تیمش تشکر کرد. او گفت: به یاد می آورم که وقتی دوباره به چلسی برگشتم حاضران در ورزشگاه در دیدار برابر هال سیتی نام من را صدا زدند و تشویقم کردند. این اتفاق دوباره رخ داد و در این دیدار تشویق شدم. این واقعا برایم زیبا بود و از همه هواداران وفادار چلسی تشکر می کنم. چلسی در فصل جاری نتایج بسیار بدی کسب کرده است و بسیاری به ویژه رسانه ها خواستار اخراج من هستند. با این حال هنوز تشویق می شوم. هواداران با تشویق کردن من در این دیدار نشان دادند که روزنامه ها را نمی خوانند.

او ادامه داد: هواداران چلسی من را تشویق می کنند چرا که دوست دارند به کار خود ادامه دهم. آنها با این کار خود از من قدردانی کردند که مرا بسیار خوشحال کرد. در بعضی از بازیها با وجود آنکه خوب ظاهر شدیم اما نتوانستیم پیروز شویم. لحظات بسیار سختی را پشت سرگذاشته ایم اما در این دیدار بسیار خوب ظاهر شدیم. 15 دقیقه قبل از پایان بازی گل تساوی را دریافت کردیم. با این حال بازیکنان امید خود را از دست ندادند. آنها هر چند می دانستند که تساوی هم نتیجه بدی نیست اما به تلاش خود ادامه دادند و در نهایت گل پیروزی را به ثمر رساندیم چرا که اطمینان داشتیم که پیروز می شویم.

به نظر می رسد اختلاف مورینیو با ادن هازارد ادامه دارد. سرمربی پرتغالی چلسی تصمیم گرفت که در این دیدار هم هازارد را نیمکت نشین کند و در 10 دقیقه پایانی او را به بازی فرستاد.

او گفت: حضور بازیکنانی چون هازارد روی نیمکت ذخیره ها کمک زیادی به تیم می کند. او بازیکنی است که می تواند جریان بازی را تغییر دهد و هم تیمی های او به خوبی این موضوع را می دانند. دیناموکیف حریف سختی برای ما بود. این تیم نسبت به دورانی که من در اینتر بودم و با آنها بازی کردم پیشرفت زیادی داشته است. خوشحالم که با شایستگی پیروز این بازی شدیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز