از صبح امروز؛

تمرین مشترک ملی‌پوشان ایران و کره‌جنوبی آغاز شد

۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۵:۵۱
کد خبر: ۳۳۷۱۶۰
تمرین مشترک ملی‌پوشان ایران و کره‌جنوبی آغاز شد
اردوی مشترک تیم‌ملی تکواندوی نوجوانان ایران و کره جنوبی با حضور هوگوپوشان دو تیم از صبح امروز در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی نوجوانان کره جنوبی در دو گروه دختران و پسران برای برپایی اردویی مشترک با تکواندوکاران نوجوان کشورمان روز گذشته (جمعه) وارد ایران شد و به مدت 14 روز در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو ایران با هوگوپوشان کشورمان تمرین می کنند.
 
از همین روی تمرین مشترک ملی پوشان کره جنوبی و ایران از صبح امروز آغاز شد و تکواندوکاران زیر نظر مربیان تمریناتشان در حال برگزاری است.
 
در گروه دختران تمرینات نوبت صبح از ساعت 8 تا 10:30 و تمرینات بعد از ظهر از ساعت 14 تا 16 است. حدیثه آماره از (قزوین)، فاطمه سعیدی (اصفهان)، مژگان زادمحمد (تهران)، مبینا شاکری (سمنان)، زهرا شیدایی (مازندران) و مبینا بابالو (البرز) دعوت شدگان به اردوی مشترک تیم ملی ایران با کره جنوبی هستند که هدایت این تیم برعهده ندا زارع است.
 
کره‌ای ها نیز با 6 هوگوپوش دختر در تمرینات حضور دارند.
 
اما در گروه پسران، 6 تکواندوکار کره ای تمریناتشان را با امیرعلی پروینی ثانی (البرز)، محمد قاسمی (خراسان رضوی، محمدرضا قمشی (زنجان)، مسعود لایق (چهارمحال و بختیاری)، عرفان ناظمی (آذربایجان شرقی)، امیرحسین وقوعی (تهران)، ناصر اسدی (مازندران) و مسعود فرخی (تهران) پیگیری خواهند کرد که هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار، وحید عبدالهی و یوسف کرمی خواهد بود.
 
تمرینات نوبت صبح پسران، 10:30 تا 12:30 و تمرینات نوبت بعد از ظهر از ساعت 16 تا 18 است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز