شرایط تیم ملی خوب است

طارمی: به جام فکر می‌کنم نه جدایی/ محرومیت داور هیچ فایده‌ای برای ما ندارد

۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۰:۳۷:۰۱
کد خبر: ۳۳۷۱۹۸
طارمی: به جام فکر می‌کنم نه جدایی/ محرومیت داور هیچ فایده‌ای برای ما ندارد
طارمی بر این باور است عذرخواهی داور و همچنین محرومیت او به خاطر اشتباهاتی که داشته هیچ فایده ای برای پرسپولیس ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهاجم بوشهری پرسپولیس در گفتگویی با سرویس ورزشی خبرگزاری برنا درباره مسائل مختلف این تیم و اتفاقات اخیر پیرامون خودش و سرخپوشان صحبت کرده است.

* شنیده می شود یک تیم سوئیسی برای به خدمت گرفتن شما با مدیر برنامه ات وارد مذاکره شده است؟

من این روزها به جام فکر می کنم نه جدایی. هر چند اشتباه داور در بازی با ذوب آهن به راحتی یک جام را از ما گرفت. تیم ما اگر ده نفره نمی شد قطعا ذوب آهن را می برد. عذرخواهی داور و محرومیت او هیچ فایده ای برای ما ندارد. داور باید تلاش می کرد که اشتباه نکند که کرد! حال دیگر کار از کار گذشته و ما به راحتی بخت قهرمانی در جام حذفی را از دست دادیم. البته در زمانی که ده نفره بودیم بخت های خوبی برای گلزنی داشتیم که متاسفانه گل نشد که اگر همین توپ ها گل می شد با اشتباهات داوری هم صعود می کردیم. من از این بابت خیلی ناراحتم. خطاب به هواداران می گویم وقتی داور چنین اشتباه بزرگی را مرتکب می شود دیگر از دست تیم کاری ساخته نیست. این فصل و در خیلی از بازی ها اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است که امیدوارم در آینده این چنین نباشد.

* حال فکر می کنید تیم می تواند در لیگ برتر قهرمان شود؟

چرا که نه. ما برابر استقلال که مدعی قهرمانی است چگونه بازی کردیم؟ یا برابر همین ذوب آهن که خیلی ها می گویند بهترین تیم یکی، دو سال اخیر فوتبال است؟ با توجه به هفته های باقی مانده تا پایان فصل و شرایط این روزهای پرسپولیس می توانیم قهرمان شویم به شرطی که دیگر اشتباه داوری به ضرر تیم ما نباشد.

* پس نیت جدایی از پرسپولیس را نداری؟

من رفیق نیمه راه نیستم. تا پایان فصل با پرسولیس قرارداد دارم و قطعا تا پایان این قرارداد در تیم می مانم. اگر در فصل آتی نیت بازی در داخل کشور را داشته باشم قرارداد خود را تمدید خواهم کرد و اگر تصمیم به بازی در خارج از کشور بگیرم از پرسپولیس خداحافظی خواهم کرد.

* شرایط این روزهای تیم ملی چطور است؟

همه چیز خوب پیش می رود. مهیای دو بازی پیش رو می شویم. من هم شرایطم خوب است. البته در بازی اول محروم هستم ولی برای بازی دوم همه توانم را به کار می گیرم که یکی از خوب های تیم ملی باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز