مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز

علیقارداشی با ۳۵ رای رئیس شد/ سجادی شایعات را تکذیب کرد

۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۷:۴۱
کد خبر: ۳۳۷۲۳۰
علیقارداشی با ۳۵ رای رئیس شد/ سجادی شایعات را تکذیب کرد
پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز مهرداد علیقارداشی به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا مجمع انتخاباتی تنیس روی میز از ساعت 10 امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شد. برنا نصرالله سجادی معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش که ریاست مجمع را برعهده داشت. همچنین رباب شهریان معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع حضور یافت. رضا حسنی‌خو رئیس حراست وزارت ورزش نیز در این مجمع حاضر بود.

تعداد اعضای حاضر در مجمع 39 نفر بود و نماینده هیات گیلان در مجمع غایب  بود. از همین رو سجادی در ابتدای جلسه عنوان کرد که برنده انتخابات باید حداقل 21 رای بیاورد.

نماینده ورزشکاران ندا شهسواری، نشاد عالمیان و افشین نوروزی بودند. ضمن اینکه مهرداد بابادی وند نماینده مربیان بود که در انتخابات حضور نداشت.

از 18 نامزد ثبت‌نام شده، 6 کاندیدا غایب بودند و 8 کاندیدا قبل از برگزاری انتخابات کناره گیری کردند که از این تعداد 4 نفر به نقع مهرداد علیقارداشی انصراف دادند.

مهدی آرمندنیا، محمد شروین اسبقیان، جمشید زارع، رضا نیکبخش، علیرضا طالب، علیرضا حاجی سیدمحسنی و مهرداد بابادی وند در انتخابات غایب بودند و پیمان ابوالحسنی، مهران احدی، حمیدرضا ثمری خلج، بهنام حبیب زاده، سید احمد صفوی زاده، امیرعمیدی و فاطمه کیوانی نیز انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام کردند.

پیمان ابوالحسنی،‌ مهران احدی،‌ فاطمه کیوانی و امیر عمیدی به نفع علیقارداشی انصراف دادند و ثمری فلاح نیز به نفع زارع پور کنار کشید. صفوی زاده و حبیب زاده نیز انصراف خود را اعلام کردند.

در نهایت انتخابات میان 4 کاندیدای باقی مانده یعنی علیقارداشی، پسران، عزیزی و زارع پور برگزار شد.  

در ابتدای جلسه دکتر سجادی اعلام کرد که تمامی شایعات درباره حمایت وزارت ورزش و جوانان از یک کاندیدا شایعه است و وزارت ورزش و جوانان از هیچ کاندیدایی در انتخابات حمایت نمی کند.

در جریان صحبت‌های نامزدها حسین عزیزی یکی از کاندیداها به جای ارائه برنامه ها بیشتر به انتقاد از دیگران پرداخت که با تذکر سجادی روبرو شد و ریاست مجمع به وی تذکر جدی داد تنها برنامه‌های خود را ارائه کند و در مورد مسئله دیگری صحبت نکند. عزیزی پیش از آغاز رای گیری، جلسه را ترک کرد.

بعد ازز صحبت های نامزدها رای گیری آغاز شد و در در پایان مهرداد علیقارداشی با کسب 35 رای از 39 رای به عنوان رییس جدید فدراسیون تنیس روی میز ایران انتخاب شد. زارع پور 2 رای، پسران و عزیزی نیز هر کدام یک رای بدست آوردند.

پیش از این محمد زارع پور به مدت چهار سال ریاست فدراسیون تنیس روی میز ایران را بر عهده داشت که بعد از اتمام دوره وری، احمد سعادتمند به عنوان سرپرست این فدراسیون را اداره می کرد.  علیقارداشی پانزدهمین رئیس تاریخ فدراسیون تنیس روی میز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز