حرکات کششی و پا به توپ برای بازیکنان؛

حضور تیموریان، شجاعی و دژاگه در تمرین تیم ملی

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۱۲:۱۲:۱۱
کد خبر: ۳۳۷۶۳۸
حضور تیموریان، شجاعی و دژاگه در تمرین تیم ملی
سومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار با ترکمنستان امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی فو‌تبا‌ل ایران از ساعت یازده با حضور 18 بازیکن کار خود را در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آغاز کرد. در این تمرین اشکان دژاگه، آندرانیک تیموریان و مسعود شجاعی اولین تمرین تاکتیکی خود را در اردوی جدید تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل انجام دادند.

18 بازیکن تیم ‌ملی از ساعت یازده با حضور در زمین ورزشگاه به تدریج به گرم کردن پرداختند. این بازیکنان حدود 10 دقیقه در اختیار خود بودند و حرکات کششی و کار با توپ سبک را در دستور کار قرار دادند. پس از آن همه بازیکنان به استثنای د‌ر‌وازه‌بان‌های تیم ‌ملی زیر نظر دکتر دیگو شروع به گرم کردن خود کردند و د‌ر‌وازه‌با‌ن‌ها نیز زیر نظر دن گاسپار کار خود را پیش بردند. پس از آن بازیکنان به گوشه‌ای از زمین ورزشگاه رفتند و با انجام حرکات کششی سنگین‌تر و حرکات سرعتی کوتاه و بلند خود را بیشتر از قبل گرم کردند. در این بین د‌ر‌وازه‌بانان نیز با حرکات با توپ و بدون توپ گرم کردن خود را شدت بخشیدند.
 
ملی‌پوشان پس از گرم کردن اولیه به سه گروه پنج نفره تقسیم شدند. این سه گروه با کاورهای زرد، قرمز و سبز سه تیم مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند. یکی از گروه‌ها نقش مدافع، گروهی دیگر نقش حمل کننده توپ به محوطه جریمه و گروه سوم نقش مهاجم را بازی می‌کرد که به ترتیب جای خود را نیز پس از دوره‌های زمانی یکسان تعوض می‌کرد‌ند.
 
در بخش بعدی پس از انجام این تمرین که با ارسال توپ از جناحین توسط دو بازیکن متغیر همراه بود ملی‌پوشان مجددا به گوشه زمین آمدند و راس ساعت 12 گلویی تازه کردند.
 
پس از آن همه بازیکنان تیم ‌ملی به نیمه سمت راست زمین آمدند. آنها در این تمرین به دو گروه سفید و قرمز تقسیم شده بودند. گروه قرمز که شامل مدافعان تیم ‌ملی می‌شد گروهی پنج نفره بودند. سفید پوشان نیز که نقش مهاجم را ایفا می‌کرد‌ند شامل 10 بازیکن می‌شدند. این تمرین به گونه‌ای بود که بازیکنان سفید پوش با فشار به سمت دروازه توپ را از جناحین ارسال می‌کرد‌ند و مدافعان با فشار بر روی توپ باید توپ را از محوطه جریمه به بیرون می‌فرستادند.
 
در بخش پایانی تمرین ضربات پنالتی بازیکنان که با برنامه های کی روش تنوع تازه ای پیدا کرده بود نشاط زیادی در تمرین ایجاد کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز