وقتی کی‌روش به فوتبال فکر نمی‌کند؛

دعوا به جای مربیگری!

۱۳۹۴/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۰:۰۰
کد خبر: ۳۳۷۷۳۸
دعوا به جای مربیگری!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این روزها بیشتر از آنکه به فوتبال و تیم ملی فکر کند، به فکر دعوا و مجادله با دیگران است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کارلوس کی روش مدتهاست از خط خارج شده و به جاده خاکی زده است. سرمربی تیم ملی فوتبال این روزها بیشتر از آنکه به فوتبال و تیم ملی فکر کند، به فکر دعوا و مجادله با دیگران است. سرمربی تیم ملی در قامت یک مدعی العموم مقابل همه می ایستد، برای همه تعیین تکلیف می کند و برای این و آن خط و نشان می کشد. حتی کار به جایی رسیده که او برای رسانه ها ها هم تعیین تکلیف می کند و یک رسانه را به جرم انتقاد از او و یا مصاحبه با مخالفانش به تمرینات تیم ملی راه نمی دهد! گویی تیم ملی ایران ملک شخصی اوست و همه باید تابع او باشند.

دعوای دامنه دار با علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال یکی از چند نمونه چالش جدی او در تمام سال های حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بوده است. او که پیش از این سابقه مجادله با مربیان لیگ برتری از امیر قلعه نویی گرفته تا زلاتکو کرانچار و مانوئل ژوزه را داشته، هیچ انتقادی را تاب نمی آورد و پاسخ هر انتقادی را با تندترین الفاظ و ادبیات می دهد.

حالا و در دور جدید حملاتش او به اعضای فدراسیون فوتبال و مسئولان فدراسیون نیز می تازد. مجادلاتی که گویی تمامی ندارد و بدل به شغل اصلی کی روش در فوتبال شده. در حقیقت او به جای مربیگری، تمرکزش را به حاشیه ها گذاشته تا تنها پاسخ این و آن را بدهد.

نتیجه این حاشیه روی را در تیم ملی عیان است. کیفیت و کمیتی که در تیم ملی افت کرده و نتیجه آن در تساوی با درجه دوهایی نظیر عمان و ترکمنستان عیان می شود. آتشی که کی روش به پا کرده، اول از همه دامن تیم ملی را می گیرد و دودش به چشم تیم ملی می رود.

ای کاش کی روش دست از این دعواها بردارد و به جای غلتیدن در ورطه حاشیه، به متن و فوتبال بپردازد. متنی که البته دلیل اصلی حضور او در ایران است.

 

وقتی بازیکنی از سپاهان و راه آهن به تیم ملی دعوت نمی شود

لجبازی کودکانه

56

با توجه به اینکه سپاهان همواره مدعی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بوده این مسئله جای تعجب دارد اما خبرهای رسیده حکایت از آن دارد برگزاری بازی سپاهان با راه آهن در روز 14 آبان باعث اتخاذ این تصمیم از سوی کی روش شده است. کی روش حتی به این خاطر میلاد محمدی بازیکن تیم راه آهن را خط زد و میثم مجیدی از استقلال را به جای او به اردوی تیم ملی فراخوانده بود.

کی روش خطاب به مهدی تاج گفته بود که دیدار دو تیم را 12 آبان یک روز پیش از دیدار ذوب آهن - پرسپولیس برگزار کند و در غیر این صورت هیچ بازیکنی را از دو تیم به تیم ملی دعوت نمی کند و اگر هم بازیکنی را دعوت کرده باشد او را خط می زند. اما مهدی تاج با توجه به اینکه راه آهن روز نهم در اصفهان و در چارچوب لیگ برتر با ذوب آهن بازی کرده بود با این درخواست موافقت نکرد و حتی درخواست بازی نکردن میلاد محمدی از سوی کی روش را به تیم راه آهن انتقال نداد. در نتیجه کی روش با یک لجبازی کودکانه هیچ بازیکنی را از تیم سپاهان به تیم ملی دعوت نکرد و در یک حرکت غیر منتظره میلاد محمدی را هم خط زد!

گفته می شود از تیم سپاهان علی کریمی مد نظر کی روش برای حضور در اردوی تیم ملی بود.

 

 

رضایی: کی روش فکر می کند با دسته کورها طرف است!

Rezaei.R2

رحمان رضایی در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص رفتارهای اخیر کارلوس کی روش و مشکلاتی که با افراد متعدد پیدا کرده اظهار داشت: مسبب اصلی تمام رفتارهای کی روش فدراسیون فوتبال است اگر مدیران فوتبالی ما به خوبی کی روش را مدیریت می کردند و از اول جلوی رفتارهای او می ایستادند الان شاهد چینین اتفاقاتی نبودیم. در واقع خود ما مسبب رفتارهای کی روش هستیم. ای کاش شخص رئیس فدراسیون آنقدر مدیریت داشت که الان نیازی نبود ما این حرفها را بزنیم. اگر یک نفر و تاکید می کنم فقط یک نفر در این فوتبال مدیریت بلد بود  افسارمان به دست کی روش نمی افتاد.

وی ادامه داد: متاسفانه فوتبال ایران به بد جایی کشیده شده است برای بازی های ساده با گوام و ترکمنستان لیگ یک ماه تعطیل می شود و فکر نمی کنیم که چه اتفاقی برای تیم های فوتبال رخ می دهد. شخصا از حرف زدن درباره تیم ملی و کی روش خسته شده ام چون هر چه می گوییم صدایمان به جایی نمی رسد به همین دلیل نباید اعصابمان را خرد کنیم و باید با بی تفاوتی از کنار اتفاقات مربوط به تیم ملی رد شویم.

رضایی با اشاره به رفتارهایی که کی روش با ایرانی ها دارد، افزود: تا جایی که من می دانم کی روش در هیچ کشوری چنین رفتارهایی را از خود نشان نداده بود و کاملا مشخص است که مشکل از ماست و عملکرد مدیریت فوتبال ایران ضعیف است. کی روش که صاحب فوتبال ایران نیست که برای رسانه ها تعیین تکلیف می کند که چرا از مخالفان او مصاحبه می گیرند. دخالت های کی روش در فوتبال ایران ناتمام است و خودمان این فرصت را به او داده ایم او فکر می کند در ایران با مشتی کر و کور طرف است و هر کاری دلش بخواهد انجام می دهد.

مدافع سابق تیم های پروجا، مسینا و لیورنوی ایتالیا بیان کرد: روی سخنم با حامیان کی روش است او وارد پنجمین سال حضورش در ایران شده و اگر تا الان کارنامه خوبی داشته نیازی به حمایت از او نیست. بررسی کارنامه کی روش نشان می دهد که او هیچ کاری برای فوتبال ایران انجام نداده است. آقایان باخت به آرژانتین را در حد یک حماسه بالا بردند اما از شکست مفتضحانه مقابل امارات و عراقی که لیگ فوتبال هم ندارند حرف نمی زنند. به نظر من کی روش وقتی برای فوتبال ندارد و زندگی اش را صرف مسائل دیگری می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز