تمرین با کیم را دوست دارم

حدادی: بوخنسوف فردی سرزنده و فعال است

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۶:۴۲
کد خبر: ۳۳۸۰۵۰
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: دور جدید تمریناتم را زیرنظر مربی‌ام در کیش آغاز کرده ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، احسان حدادی در گفتگو با سایت فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: از اینکه کیم به ایران آمده و دوباره با یک انگیزه مضاعف به تمریناتم می پردازم حس خوبی دارم. دور جدید تمریناتم را زیر نظر کیم بوخونسف در کیش آغاز کرده ام و امیدوارم تا بتوانم به اهدافی که در سر دارم برسم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک 2012 لندن گفت: شرایط خوبی دارم و با توجه به اینکه فشار تمریناتم در همین ابتدای کار زیاد شده اما حس خوبی دارم. تمرین با کیم را دوست دارم، او روحیه جنگنده گی ام را صد چندان می کند. اون به اقتضای سنش، فردی سرزنده و فعال است و هر روز با انرژی تر از روز قبل صبحش را آغاز می کند و همین امر به من انگیزه بیشتری میدهد. اندوخته های او برایم با ارزش است و سعی می کنم تا به نحو احسنت از حضورش بهره ببرم.

حدادی افزود: هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در حدود هفت ساعت مفید تمرین می کنم. فشار زیاد است ولی برای من که هدفم اهتزاز پرچم کشورم است، همین فشار هم لذت بخش است. مدتی را که بدون مربی تمرین کردم، دوره تلخ ورزشم می دانم و امیدوارم هیچ وقت تکرار نشود.

رکورد دار پرتاب دیسک آسیا در پایان گفت: مسئولین به من لطف دارند و دوست دارم تا من در المپیک 2016 ریو نتیجه بگیرم و من هم با قدرت بیشتری تلاشم ادامه می‌دهم چرا که این لطف مسئولین، به من احساس مسئولیت بیشتری می‌دهد. امیدوارم تا با تلاش بیشتر و دعای خیر مردم در ریو روی سکوی قهرمانی بایستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز