نباید هیچ حریفی را دست‌کم بگیریم

محصص: کی‌روش تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۵:۱۱
کد خبر: ۳۳۸۳۰۰
محصص: کی‌روش تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد
کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی ایران در روز پنجشنبه دیدار بسیار حساس و جذابی را مقابل ترکمنستان پیش روی خود دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرتضی محصص، سرپرست کمیته فنی و توسعه در خصوص دیدار ایران و ترکمنستان از سری رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه، گفت: با توجه به اینکه این بازی در ایران برگزار می شود، در عین جذابیت بسیار حساس خواهد بود. تیم ملی ایران چند بازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و این امر باعث می شود تا فرصت مناسبی برای بازیکنان با انگیزه و جوان فراهم شود که علاوه بر حضور در بازی، تجربه کسب کنند.

وی در ادامه بیان کرد: مصدومیت در هر تیمی وجود دارد و تا زمانی که بازی فوتبال برگزار می شود، این مسئله ادامه دار خواهد بود. بر همین اساس نباید به مصدوم بودن بازیکنان کلیدی فکر کنیم. می توانیم با میدان دادن به بازیکنان جوان و با انگیزه، شاهد بازی جذاب و پایاپایی در این دیدار باشیم.
 
کارشناس فوتبال ادامه داد: به 3 امتیاز این بازی احتیاج داریم و معتقدم کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را برای موفقیت مقابل تیم ترکمنستان بکار خواهند گرفت. ترکمنستان تیم خوبی است و از بازیکنان با تجربه بهره می برد. ایران نیز تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان را در اختیار دارد. معتقدم تیم ایران از نظر آمادگی روانی در حد بالاتری از ترکمنستان قرار داشته و این امر می تواند به ایران برای پیروزی در این بازی کمک بسزایی کند.
 
محصص در ادامه بیان کرد: در مسابقات پیش رو نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم و خود را از پیش برنده بدانیم. ما تا آخرین بازی که برابر عمان است فرصت داریم و باید طوری پیش برویم که روند صعودی داشته باشیم. بدون شک با برنامه ریزی و تمریناتی که کادر فنی برای بازیکنان در نظر دارند، به این هدف می رسیم.
 
کارشناس فوتبال در پایان گفت: تمامی تیم ها برای موفقیت به میدان می آیند اما انگیزه و تلاشی که بازیکنان برای برتری در زمین بازی دارند در کنار تفکرات و داشته های کادر فنی، تعیین کننده پیروز میدان است.
نظر شما