با خبرگزاری برنا در نمایشگاه مطبوعات؛

رضوانی: با چیریچ ادامه می‌دهیم/ امیدواریم که واترپلو در اندونزی روی سکو برود

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۲۳:۱۰:۱۰
کد خبر: ۳۳۸۴۳۱
رضوانی: با چیریچ ادامه می‌دهیم/ امیدواریم که واترپلو در اندونزی روی سکو برود
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: تیم ملی واترپلو ایران به صربستان می‌رود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات دقایقی مهمان خبرگزاری برنا بود.

 

* نمایشگاه مطبوعات را چطور دیدید؟

من مستقیما از فدراسیون فقط به خبرگزاری شما آمدم و زیاد نمایشگاه را ندیدم ولی الحمدالله نمایشگاه شلوغی است و افراد مختلف با سنین متفاوت در حال مطالعه هستند. متاسفانه استقبال روزنامه های ورزشی کم است. ورزش ویترین بزرگی است و به دور از مسائل سیاسی به شادی جامعه کمک می کند. امیدوارم با حل مشکلات مالی بعد از توافق نامه، روزنامه های ورزشی بیشتر حضور داشته باشند.

 

* وضعیت تیم واترپلو چگونه است؟

تیم واترپلو بزرگسالان برای یک اردو و تورنمنت چهار جانبه با لطف فردی خوشنام  به نام آقای چیریچ به صربستان می رود. خوشبختانه مشکل ویزا نداریم و به خاطر حضور ایشان اردوی کشور تیم ملی از کشور مالت به صربستان تبدیل شد. بعد از اردو نیز یک کنفرانس مطبوعاتی در این زمینه خواهیم داشت. از سال 1995 واترپلو در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نداشته ولی خوشبختانه جدیدا حضور فعالی داریم و انشاالله در مسابقات بازی های آسیایی اندونزی روی سکو قرار بگیریم.

 

* وضعیت چیریچ چطور است؟ از عملکرد او رضایت دارید؟

ما ابتدا با ایشان یک قرارداد سه ماهه برای بررسی شرایط که دوطرفه بود، بستیم. اما از ماه گذشته با قدرت به کارمان ادامه دادیم و خوشبختانه قراردی سه ساله و قابل تمدید تا مسابقات اندونزی با ایشان بستیم و انشاالله بعد از موفقیت در اندونزی به ادامه فعالیت با ایشان خواهیم پرداخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز