درخواست میزبانی لیگ جهانی کبدی را داده‌ایم

مقصودلو: بازیکنانی که به هند بروند، جایی در تیم ملی نخواهند داشت/ هدف ما قهرمانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ است

۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۲:۲۰
کد خبر: ۳۳۸۶۹۸
مقصودلو: بازیکنانی که به هند بروند، جایی در تیم ملی نخواهند داشت/ هدف ما قهرمانی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ است
رئیس فدراسیون کبدی کشور گفت: به دنبال برگزاری یک دوره لیگ جهانی کبدی در ایران هستیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدرضا مقصودلو درباره شرایط این روزهای رشته کبدی صحبت کرد. مقصودلو در ابتدا از برگزاری یک دوره مسابقات لیگ جهانی در ایران خبر داد و گفت:  رقابت های لیگ جهانی کبدی پس از مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شود و درخواست مان را برای میزبانی به فدراسیون جهانی اعلام کرده ایم.

وی افزود: بهمن امسال مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ارومیه برگزار خواهد شد و امیدواریم میزبانی خوبی را از ایران شاهد باشیم.

وی افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته در کبدی را ضروری دانست و اظهار کرد: کبدی باید در تمامی استان ها توسعه پیدا کند، البته فدراسیون در بخش توسعه همگانی کبدی عملکرد خوبی داشته و جزو سه فدراسیون برتر کشور است.

رئیس فدراسیون کبدی با بیان اینکه این فدراسیون در حال برنامه ریزی برای کسب مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است، خاطرنشان کرد: کبدی هندوستان پس از بازی های آسیایی ۲۰۱۴ احساس خطر کرده و می خواهند بازیکنان ایرانی را به رقابت های پرو کبدی هند ببرند و هدف شان تضعیف کبدی ایران است. اگر بازیکنی در سال ۲۰۱۸ که بازی های آسیایی برگزار می شود برای حضور در رقابت های پروکبدی به هندوستان برود، دیگر جایی در تیم ملی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: فدراسیون کبدی و کادر فنی تیم های ملی، نگاه برابری به استان ها دارد و بهترین و آماده ترین نفرات به تیم های ملی دعوت خواهند شد.

مقصودلو با اشاره به موفقیت های کبدی ساحلی ایران گفت: در کبدی ساحلی موفق به کسب دو مدال طلای آسیا شده ایم و این موفقیت باید تکرار شود و به زودی یک دیدار دوستانه با پاکستان در ایران خواهیم داشت.

وی افزود: به همین منظور یک دوره کلاس مربیگری با حضور سوتاد مدرس بین المللی کبدی ساحلی در ایران خواهیم داشت و در مدت حضورش در کنار تیم ملی کبدی ساحلی خواهد بود تا برای رقابت های قهرمانی آسیا که شهریور در ویتنام برگزار می شود، آماده شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز