آغاز تمرینات واترپلو در صربستان

واترپلوئیست ها در آب های نوویساد

۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۶:۲۱
کد خبر: ۳۳۸۷۰۰
واترپلوئیست ها در آب های نوویساد
تیم ملی واترپلو بزرگسالان ایران با هدایت الکساندر چیریچ اردوی تمرینی خود را در شهر نوویساد صربستان آغاز کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا  ملی‌پوشان واترپلوی ایران که برای برپایی یک اردوی ۱۰ روزه تدارکاتی به مهد واترپلوی جهان سفر کرده اند در حال حاضر برنامه های بدنسازی و تاکتیکی خود را در آنجا پیگیری می‌کنند.

تیم ملی ایران بامداد دوشنبه به صربستان سفر کرد و پس از استراحتی کوتاه تمرینات خود را آغاز کرد. در حال حاضر ملی پوشان صبح ها به بدنسازی مشغول هستند و عصرها هم کار تاکتیکی طبق برنامه سرمربی پیگیری می شود. به طور میانگین روزانه شش ساعت تمرین در دستور کار تیم ملی قرار دارد. در ادامه این اردو ملی پوشان چند بازی تدارکاتی و اردوی مشترک با تیم ملی گرجستان و تیم باشگاهی وودینا هم برگزار می‌کنند.

الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی و وحید رضایی به عنوان مربی بازیکنان را در این اردو همراهی می‌کنند. سیروس طاهریان هم به عنوان مدیر فنی تیم های ملی سرپرستی تیم اعزامی را بر عهده دارد.

کاروان ایران ساعت ۶:۰۰ صبح روز ۲۸ آبان به ایران باز می‌گردد.

 

ترکیب تیم ملی واترپلوی ایران در اردوی تدارکاتی صربستان به شرح زیر است:

کادر فنی: الکساندر چیریچ (سرمربی) – وحید رضایی (مربی) – سیروس طاهریان (مدیر فنی تیم‌های ملی)

بازیکنان: سجاد عبدی – امید لطف پور – علی پیروزخواه – سید محمدسعید میرمهدی -نیما خوشبخت – امیرحسین خانی – حامد ملک خانبانان – عطاالله برخوردی – علی رضاسلطانی – امیر ریاحی – امیر دهداری – ارشیا الماسی – محمدمهدی حیدری – پیمان اسدی – امین قویدل – سهیل رستمیان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز