اردوی کرواسی برای آمادگی بچه‌ها بود

رجبی: سبک آسیا با اروپا متفاوت است

۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۹:۰۴
کد خبر: ۳۳۸۷۳۱
رجبی: سبک آسیا با اروپا متفاوت است
کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: مربی توانست ارنج تیم ملی را تشخیص دهد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پیش از آغاز مراسم بدرقه تیم ملی هندبال به قطر بازیکنان تیم ملی در نشستی با خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ دادند. 
 
محمدرضا رجبی کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص اردوی کرواسی گفت: در این اردو همراه بچه‌ها نبودم، ولی می‌دانم که سطح بازی‌ها بالا نبوده اما در تونس بازی‌های خوبی انجام شده است. اردوی کرواسی برای آمادگی بچه‌ها بود. ما بیش از این به بازی احتیاج داشتیم ولی چون چند روز با تیم‌های کرواسی تمرین و مسابقه دادیم مربی توانست ارنج تیم ملی را تشخیص دهد. 
 
وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه به جای اردوی کرواسی بهتر نبود با تیم‌های حاشیه خلیج فارس و آسیایی بازی کنیم، گفت: مسابقات خلیج فارس هفته گذشته تمام شد و امکان مسابقه با کشورهای حاشیه خلیج فارس را نداشتیم به علاوه این تیم‌ها پیش از این برنامه مسابقات خود را بسته بودند اما در مورد بازی با تیم‌های آسیایی این موضوع را قبول دارم که سبک آسیا با اروپا متفاوت است ولی باید شرایط لازم برای بازی با این تیم‌ها وجود داشته باشد. سبک بازی تیم‌های آفریقایی بین آسیا و اروپاست و ما در تورنمنت تونس 2 بازی با تیم‌های آفریقایی انجام دادیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز