با اعلام سازمان لیگ؛

ارومیه تماشاگر برتر هفته پنجم لیگ برتر والیبال

۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۸:۰۵
کد خبر: ۳۳۸۸۴۴
ارومیه تماشاگر برتر هفته پنجم لیگ برتر والیبال
سازمان لیگ فدراسیون والیبال تماشاگران ارومیه را به عنوان بهترین تماشاگران هفته پنجم لیگ برتر معرفی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته پنجم لیگ برتر والیبال دیروز با شش مسابقه در پنج شهر کشور پیگیری شد.

بر اساس تصمیم سازمان لیگ از این هفته لیگ برتر والیبال، تماشاگران برتر بر اساس شاخصه های سازمان لیگ انتخاب می شوند که تماشاگران حاضر در سالن غدیر ارومیه به عنوان بهترین تماشاگران این هفته انتخاب شدند.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال از تماشاگران ارومیه به علت رعایت رفتار حرفه ای و جوانمردانه در دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و صالحین ورامین تقدیر و قدردانی کرد.

بر این اساس در دیدار خانگی بعدی تیم ارومیه از سوی سازمان لیگ از تماشاگران این شهر تقدیر خواهد شد.

منچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ که در سالن غدیر حضور داشت در دیدار شهرداری ارومیه و صالحین ورامین از مسئولین و همکاری نهادهای مختلف به ویژه تماشاگران این شهر تشکر کرد و گفت: اداره کل تربیت بدنی آذربایجان غربی، باشگاه شهرداری ارومیه، هیات والیبال این شهر، تماشاگران، نیروی انتظامی و همه برای برگزاری منظم این دیدار زحمت های زیادی کشیدند و مسابقه به دور از هر گونه حاشیه ای برگزار شد که این موضوع جای قدردانی دارد.

پورحسن افزود: البته تماشاگران تبریز هم در این هفته بسیار خوب بودند و مسابقه شهرداری تبریز و آرمان ورزشی اردکان هم به دور از حاشیه انجام شد. به طور کلی در پنج شهر این هفته، تماشاگران ارومیه، تبریز و تهران نهایت همکاری را به عمل آوردند و مسابقات به دور از حاشیه ای از سوی آنان برگزار شد ولی با توجه به حساسیت دیدار شهرداری ارومیه و صالحین ورامین و حضور 6 هزار تماشاگر این شهر در سالن غدیر و برگزاری یک بازی زیبا و حساس سازمان لیگ تماشاگران ارومیه را به عنوان تماشاگر هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان انتخاب و معرفی می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز