شمشیربازی قهرمانی کشور - ارومیه

قهرمانان مشخص شدند/ آذربایجان غربی و تهران در صدر

۱۳۹۴/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۵:۲۵
کد خبر: ۳۳۹۰۱۵
قهرمانان مشخص شدند/ آذربایجان غربی و تهران در صدر
تیم‌های آذربایجان‌غربی و تهران عنوان نخست مسابقات شمشیربازی قهرمانی مردان کشور در بخش تیمی اسلحه‌های اپه و فلوره را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا سومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور امروز سه‌شنبه با برگزاری دیدارهای تیمی در دو اسلحه اپه و فلوره مردان در ارومیه پیگیری شد.

در اسلحه اپه تیم آذربایجان‌غربی به عنوان نخست دست یافت و زنجان در رده دوم ایستاد. ضمن اینکه عنوان سوم مشترک نیز به تیم‌های اصفهان و مازندران اختصاص پیدا کرد.

همچنین در اسلحه فلوره دو تیم تهران و یزد به ترتیب عنوان اول و دوم مسابقات را به خود اختصاص دادند. در این بخش از رقابت‌ها اصفهان و آذربایجان‌غربی در سکوی مشترک سوم ایستادند.

 

در بخش انفرادی مردان 49 شمشیرباز از 13 استان در اسلحه سابر حضور داشتند که در هفت جدول مقدماتی دیدارهای خود را برگزار کردند. در پایان رقابت میان این شرکت کنندگان و پس از انجام 144 دیدار مقدماتی و 38 دیدار حذفی علی پاکدامن از استان تهران به عنوان نخست دست یافت، محمد رهبری از گیلان دوم شد و سجاد پورسلمان از یزد و فرزاد باهر ارسباران از آذربایجان شرقی نیز در رده سوم مشترک قرار گرفتند.

همچنین دیدارهای انفرادی دو اسلحه اپه و فلوره بانوان برگزار شد که طی آن نمایندگانی از اصفهان و تهران به عنوان قهرمانی دست یافتند.

بر این اساس و در بخش دیدارهای انفرادی اسلحه اپه بانوان، 57 شمشیرباز از 17 استان طی 156 دیدار مقدماتی و 44 دیدار حذفی به مصاف هم رفتند که طی آن اعظم بختی و مهسا پوررحمتی از استان های اصفهان و آذربایجان شرقی به ترتیب در رده های اول و دوم قرار گرفتند، ضمن اینکه عنوان سوم مشترک نیز به سکینه نوری از استان آذربایجان غربی و مرضیه رضایی از استان اصفهان اختصاص یافت.

دیدارهای انفرادی اسلحه فلوره بانوان هم  با حضور 48 بازیکن از 14 استان برگزار شد. بازیکنان شرکت کننده در قالب 8 جدول مقدماتی دیدارهای خود را برگزار کردند که در پایان و با توجه به 120 دیدار مقدماتی و 37 دیدار حذفی برگزار شده، مطهره محسنی و سروناز مرتضوی هر دو  از استان تهران به عنوان نخست دست یافتند.

همچنین مریم وهابی و نگین کافی که به ترتیب از توابع تهران و یزد در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بودند نیز عنوان مشترک سومی را به خود اختصاص دادند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز