روزانه ۷ ساعت با حدادی تمرین می‌کنیم

بوخنسوف: می خواهیم حماسه لندن را تکرار کنیم/ حدادی با هوش است

۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۰۹:۵۸:۵۶
کد خبر: ۳۳۹۱۸۷
بوخنسوف: می خواهیم حماسه لندن را تکرار کنیم/ حدادی با هوش است
مربی ملی‌پوش پرتاب دیسک کشورمان گفت: وقتی حدادی هدف دارد، کار کردن با او سخت نیست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا کیم بوخنسوف مربی احسان حدادی درباره شرایط پرتابگر دیسک ایران صحبت کرد.

بوخنسوف در این باره اظهار داشت: از اینکه دوباره به ایران آمدم و در کنار حدادی هستم، خوشحالم. کار کردن با حدادی سخت نیست؛ چون او قهرمان هدفمندی است و برای هدفی که مقدس می‌داند، می‌جنگد. قبل از رقابت‌های المپیک لندن که با حدادی کار می‌کردم، گاهی از کسب نتیجه او در المپیک ناامید می‌شدم؛ چون سطح مسابقات المپیک و آمادگی رقبای حدادی را خیلی بالاتر می‌دانستم اما حدادی مصمم به کسب مدال در المپیک بود و همین حس او مرا آرام‌تر می‌کرد. کار سختی بود و او توانست با تلاش و انگیزه اش مدال نقره المپیک لندن را تصاحب کند. او حتی شانس کسب مدال طلا را هم داشت ولی کمی بدشانس بود.

وی افزود: روزانه 7 ساعت مفید با حدادی تمرین می‌کنیم و برخی از تکنیک‌هایی را که نیاز به اصلاح دارند با انجام حرکات اصلاحی تغییر می‌دهیم. او ورزشکار باهوشی است و همین امر به کوتاه کردن زمان ممکن برای آماده‌سازی او کمک می‌کند.

بوخنسوف تاکید کرد: اردوهای منظم یکی از آیتم‌هایی است که با همفکری و برنامه‌ریزی رئیس فدراسیون و سایر مسئولان ورزش کشور در بهبودی رکوردهای تمرینی حدادی نقش بسزایی را ایفا می‌کند. اینکه کیهانی و سایر مسئولان دست به دست هم داده‌اند تا حماسه 2012 لندن توسط حدادی دوباره تکرار شود، قابل ستایش است و امیدوارم تا همین همدلی ادامه دار باشد.

وی در پایان گفت: اردوی کیش را به مدت 40 روز با برنامه‌های خاصی ادامه می‌دهیم تا بعد از اتمام این دوره دور جدید تمرینات را در آفریقای جنوبی آغاز کنیم. شرایط خوب و رضایتمند است.

 

 

نظر شما