دروازه بان تیم ملی به احترام هادی نوروزی به دیدار کودکان محک رفت

علیرضا حقیقی:‌ هر کودک محک، قهرمان حفاظت از دروازه سلامتی است

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۰۹:۲۵:۳۱
کد خبر: ۳۳۹۵۱۳
علیرضا حقیقی:‌ هر کودک محک، قهرمان حفاظت از دروازه سلامتی است
علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران روز شنبه 23 آبان ماه 94 در مؤسسه خیریه محک حضور یافت و با کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت این مؤسسه و خانواده‌های آنان دیدار کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا؛ حقیقی با کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌های آن‌ها که در اقامتگاه و بخش‌های درمانی بیمارستان فوق تخصصی محک حضور داشتند دیداری صمیمی داشت و 24 عدد پیراهن شماره 24 را به یاد زنده یاد هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس با امضای بازیکنان این تیم به کودکان محک اهدا کرد. او در این بازدید اعلام کرد که به علت مشغولیت کاری در حال حاضر در خارج از کشور سکونت دارد اما هر گاه که به ایران باز  می‌گردد به دیدار کودکان محک می‌آید.

حقیقی که خود از همراهان کودکان مبتلا به سرطان محک است، پیش تر نیز پس از جام جهانی 2014 برزیل به محک آمده بود و در مسابقه‌ای سرشار از نوعدوستی دروازه خود را به روی قهرمانان کوچک مبارزه با سرطان گشود. حقیقی جویای حال کودکانی بود که در دیدارهای پیشین خود با آنها آشنا شده بود و از شنیدن خبر بهبودی برخی از آنها بسیار خوشحال شد.

کودکان محک مدالی را که توسط مادرانشان بافته شده بود به دروازه بان تیم ملی تقدیم کردند. حقیقی این هدیه را ارزشمندترین هدیه‌ای که تا کنون دریافت کرده دانست.

علیرضا حقیقی ضمن اشاره به این نکته که تا شب گذشته در صفحه اینستاگرام خود تنها محک را دنبال می‌کرده عنوان کرد که از شب گذشته صفحه اینستاگرام پسر هادی نورزی را نیز دنبال می‌کند.

دروازه بان تیم ملی این بار نیز به محک آمد تا حرف تازه‌ای را با تماشاگران و هواداران فوتبال مطرح کند. حقیقی از همه فوتبال دوستان درخواست کرد تا کمک‌های خود را از روش‌هایی که موسسه خیریه محک برای جلب مشارکت معرفی می‌کند به کودکان مبتلا به سرطان اهدا کنند و با حضور خود کاری کنند تا این قهرمانان کوچک از دروازه سلامتی خود قهرمانانه محافظت کنند.

 

نظر شما