همیشه نمی‌شود بازی طلایی را به نمایش گذاشت

برانکو: در نیم فصل بجای نوروزی یک بازیکن جذب خواهیم کرد

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۵:۱۵
کد خبر: ۳۳۹۷۱۴
برانکو: در نیم فصل بجای نوروزی یک بازیکن جذب خواهیم کرد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم در نیم فصل فقط یک بازیکن جذب می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برانکو ایوانکوویچ درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس باشگاه من است و خیلی وقت بود که به اینجا نیامده بودم. به باشگاه آمدم تا مسئولان را ببینم.

او درباره آخرین وضعیت تیم هم گفت: بازیکنان خوب تمرین می‌کنند و مهم این است که همه در سلامت کامل هستند. البته محمد انصاری کمی دچار ضرب‌دیدگی شده و امید عالیشاه هم سرما خورده اما این مشکلات تا یکی دو روز آینده حل خواهد شد. در حال حاضر مصدوم جدی نداریم و همه به طور کامل در تمرینات شرکت می‌کنند.

وی اظهار داشت: همیشه نمی‌شود بازی طلایی را به نمایش گذاشت. به هر حال فوتبال بالا و پایین دارد. واقعیت این است که تعطیلات این‌چنینی برای فوتبال خوب نیست و بازیکنان را از شرایط مسابقه دور می‌کند بنابراین این واقعا خوب نیست مخصوصا برای ما که هشت بازیکن در تیم امید و بزرگسالان داریم. به هر حال این بازیکنان در تیم ملی برنامه تمرینی متفاوتی را پیگیری می‌کنند که این هم طبیعی است.

برانکو خاطرنشان کرد: قرار است امروز بعدازظهر به باشگاه آرارات برویم تا امکانات این ورزشگاه را ببینیم، اگر شرایط مهیا شد تمریناتمان را برای مدتی به ورزشگاه آرارات می‌بریم.

وی در پایان درباره اینکه آیا بازیکنان جدیدی در نیم فصل به جمع پرسپولیسی‌ها ملحق می‌شوند؟ گفت: من از تمام بازیکنانم راضی هستم و در حال حاضر 22 بازیکن را در اختیار داریم. تیمی که ما در اختیار داریم ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و عملا فقط برای یک بازیکن جای خالی داریم، آن هم به جای مرحوم هادی نوروزی شاید بازیکنی بگیریم. اگر قرار باشد بازیکنی جذب کنیم حداکثر یک بازیکن به جمع ما اضافه می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز